Trine Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Jeg vet man ikke skal diagnostisere seg selv, men dersom man har lest om symptomer og tatt tester på internett med det resultat at man mest sannsynlig har div diagnoser, bør man ta det opp med behandler eller bør man bare holde kjeft om det og late som man ikke driver med selvtesting? Jeg vet jo at man ikke skal det og er redd behandleren blir oppgitt over meg og syns jeg er dum, men samtidig vil jeg at hun skal forstå hvordan jeg er og tenker at hun kanskje gjør det dersom jeg sier at jeg har symptomer på enkelte diagnoser. Hva syns dere jeg skal gjøre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Jeg synes det er nyttig at pasienter lufter slikt med meg. 0 Siter
Trine Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Skrevet 9. desember 2014 Jeg synes det er nyttig at pasienter lufter slikt med meg. Ok, takk for svar. Da skal jeg ta det opp med henne. Sikkert like greit uansett så slipper jeg gruble mer på om jeg skal si noe eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.