Gå til innhold

Å seponere medisiner selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som driver med det eller hører de fleste på behandleren sin?

Ikke det at jeg skal slutte nå, men vet at jeg plutselig kan få det for meg. Er det flere som meg?

Skrevet

Fikk det for meg i natt da jeg så bildene av en jente jeg er litt besatt av fordi hun er kona til broren til han jeg liker og ser hun plutselig har blitt syyyyltynn

Skrevet

Sist gang jeg fikk medisinaversjon, reduserte jeg og det skulle jeg aldri ha gjort. Jeg ble skikkelig dårlig. Nå håper jeg at jeg ikke får denne smarte ideen en gang til. Jeg burde ha erfaring og intelligens nok til å holde meg til det medisinregime jeg er satt på.

Skrevet

Syntes det er en grei regel å forhøre meg legen med alt som har medisinbruk å gjøre. Har selv økt en dose nå, gjorde det, men skal ned å informere om det. ( har god kjenskap til disse fra før. ) men liker likevel at hun er klar over alt jeg foretar, slik jeg føler meg oppfulgt. 

Skrevet

Sist gang jeg fikk medisinaversjon, reduserte jeg og det skulle jeg aldri ha gjort. Jeg ble skikkelig dårlig. Nå håper jeg at jeg ikke får denne smarte ideen en gang til. Jeg burde ha erfaring og intelligens nok til å holde meg til det medisinregime jeg er satt på.

Men er det ikke rart så rett det føles når du er i det?

Da pleier jeg være fast bestemt på at det er det rette, får ikke håpe jeg blir sånn igjen for har det jo bedre nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...