Gå til innhold

Klippe håret og rømme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slike tanker , tenker de er syke, men de kommet stadig . Er vel umulig å tømme fra sec selv uansett ?

Anonymous poster hash: 182c6...0c4

Skrevet

Ihvertfall så hjelper det ikke å klippe håret. Men om du har lyst til å gjøre det så er det jo bare å klippe i vei. Regner med at "tømme fra sec selv" betyr "rømme fra seg selv". Nei, det går desverre ikke.

Skrevet

Du burde tenke deg godt om før du klipper håret. Det er ganske stor avgjørelse å ta, og man kan angre veldig. Rømme fra deg selv? Det går ikke tror jeg, men du kan jo prøve finne noen metoder for å få det bedre i, og med deg selv.

Skrevet

Du burde tenke deg godt om før du klipper håret. Det er ganske stor avgjørelse å ta, og man kan angre veldig.

Hehe...kanskje bare jeg som er herda siden jeg har en søster som er frisør :P Hår er hår, det vokser ut igjen.

Skrevet

Ja gjør det . Hører mine barns pust , de sover . Jeg kan ikke gjøre det mot dem . Er redd mine verste tanker skal bli sanne .

Skrevet

Men ville være anonym , selv nicket mitt står ikke inne for en slik galskap. Tror jeg er illsint på meg selv . Holde på å råtne bokstavelig talt uansett , med sykdom i tannkjøtt jeg ikke orker behandle . Så får kroppen ta seg av ødeleggelsene selv . Har ikke klipt meg på 5 år el mer, likner nok snsrt en heks.

Skrevet

Ja gjør det . Hører mine barns pust , de sover . Jeg kan ikke gjøre det mot dem . Er redd mine verste tanker skal bli sanne .

Selvom du tenker det betyr det ikke du vil og mener det selv. Og siden du blir redd av tankene betyr det du ikke vil gjøre noe.

Skrevet (endret)

Men ville være anonym , selv nicket mitt står ikke inne for en slik galskap. Tror jeg er illsint på meg selv . Holde på å råtne bokstavelig talt uansett , med sykdom i tannkjøtt jeg ikke orker behandle . Så får kroppen ta seg av ødeleggelsene selv . Har ikke klipt meg på 5 år el mer, likner nok snsrt en heks.

Hvorfor er du sint på deg selv? Er det pågrunnav tankenre? Alle tenker noen ganger tanker de egentlig ikke mener, og noen mer enn andre. Tankene er ikke det samme som at du mener det du tenker. Selvom du tenker "onde" tanker, er det ikke noe med deg å gjøre. Tror det kan komme av at du er så redd å tenke de tankene sier du ikke mener det, og det som skjer da er at tankene ikke blir borte.

Hva med å klippe håret selv? på forsiktig måte? Jeg har ikke vært hos frisøren og klippet meg på ca 3 år, klipper selv. Da blir jeg mer fornøyd

Endret av Caylee
Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en god idé å klippe håret i alle fall hvis du ser ut som en heks. Det med tennene får du si til mannen din en god dag. Kanskje han har litt viljestyrke til overs og kan pushe deg til tannlegen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...