AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Har slike tanker , tenker de er syke, men de kommet stadig . Er vel umulig å tømme fra sec selv uansett ?Anonymous poster hash: 182c6...0c4 0 Siter
Trine Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Ihvertfall så hjelper det ikke å klippe håret. Men om du har lyst til å gjøre det så er det jo bare å klippe i vei. Regner med at "tømme fra sec selv" betyr "rømme fra seg selv". Nei, det går desverre ikke. 0 Siter
Caylee Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Du burde tenke deg godt om før du klipper håret. Det er ganske stor avgjørelse å ta, og man kan angre veldig. Rømme fra deg selv? Det går ikke tror jeg, men du kan jo prøve finne noen metoder for å få det bedre i, og med deg selv. 0 Siter
Trine Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Du burde tenke deg godt om før du klipper håret. Det er ganske stor avgjørelse å ta, og man kan angre veldig. Hehe...kanskje bare jeg som er herda siden jeg har en søster som er frisør Hår er hår, det vokser ut igjen. 0 Siter
Gjest Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Ja gjør det . Hører mine barns pust , de sover . Jeg kan ikke gjøre det mot dem . Er redd mine verste tanker skal bli sanne . 0 Siter
Gjest Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Men ville være anonym , selv nicket mitt står ikke inne for en slik galskap. Tror jeg er illsint på meg selv . Holde på å råtne bokstavelig talt uansett , med sykdom i tannkjøtt jeg ikke orker behandle . Så får kroppen ta seg av ødeleggelsene selv . Har ikke klipt meg på 5 år el mer, likner nok snsrt en heks. 0 Siter
Caylee Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Ja gjør det . Hører mine barns pust , de sover . Jeg kan ikke gjøre det mot dem . Er redd mine verste tanker skal bli sanne . Selvom du tenker det betyr det ikke du vil og mener det selv. Og siden du blir redd av tankene betyr det du ikke vil gjøre noe. 0 Siter
Caylee Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 (endret) Men ville være anonym , selv nicket mitt står ikke inne for en slik galskap. Tror jeg er illsint på meg selv . Holde på å råtne bokstavelig talt uansett , med sykdom i tannkjøtt jeg ikke orker behandle . Så får kroppen ta seg av ødeleggelsene selv . Har ikke klipt meg på 5 år el mer, likner nok snsrt en heks. Hvorfor er du sint på deg selv? Er det pågrunnav tankenre? Alle tenker noen ganger tanker de egentlig ikke mener, og noen mer enn andre. Tankene er ikke det samme som at du mener det du tenker. Selvom du tenker "onde" tanker, er det ikke noe med deg å gjøre. Tror det kan komme av at du er så redd å tenke de tankene sier du ikke mener det, og det som skjer da er at tankene ikke blir borte. Hva med å klippe håret selv? på forsiktig måte? Jeg har ikke vært hos frisøren og klippet meg på ca 3 år, klipper selv. Da blir jeg mer fornøyd Endret 10. desember 2014 av Caylee 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Men ville være anonym , selv nicket mitt står ikke inne for en slik galskap. Tror jeg er illsint på meg selv . Holde på å råtne bokstavelig talt uansett , med sykdom i tannkjøtt jeg ikke orker behandle . Så får kroppen ta seg av ødeleggelsene selv . Har ikke klipt meg på 5 år el mer, likner nok snsrt en heks. Jeg synes det høres ut som en god idé å klippe håret i alle fall hvis du ser ut som en heks. Det med tennene får du si til mannen din en god dag. Kanskje han har litt viljestyrke til overs og kan pushe deg til tannlegen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.