Gå til innhold

Konfirmasjon - erfaring?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha konfirmasjon for min sønn til høsten og er så usikker på om jeg skal leie et kjempekoselig lokale hvor en tre-retters middag koster 600 pr. pers. inkludert blomster og borddekking, eller om jeg skal leie et gratis lokale (ikke så koselig) og få venner til å lage middagen. Blir nok steik eller lignende.

Hva tror dere det vil koste å kjøpe inn og lage middag selv med forrett og dessert til 35 personer? Da må vi også kjøpe blomster, pynt osv. selv. Noen med litt erfaring? :-)

Anonymous poster hash: 8af47...2e7
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402641-konfirmasjon-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Solemnity - har du råd så gå for det første alternativet! Vi hadde alternativ 2 (gratis lokale og sodd til middag, kaker til dessert) og himmel for en jobb det var...! Og vi går for samme løsning til våren også.  :D Har ikke lært et dugg.

Vi hadde konfirmasjon på en restaurant for fire år siden, og jeg anbefaler det varmt. Det var deilig å slippe å styre med mat til så mange, og jeg bare VET at jeg ville brukt masse energi på å bekymre meg for at alt ble godt, at alt var varmt til alle etc om vi skulle gjøre alt selv. Med restaurantløsningen er alt i andres hender og det er deilig.

Vi prøvesmakte menyen på forhånd, og leverte pynt som de satte ut etter vår beskrivelse. Etter seremonien var alt klappet og klart, vi ble godt tatt i mot og det eneste vi gjorde etterpå var å trekke kort og hente pynten dagen etter. 

Jeg syns imidlertid at 600,- pr kuvert er relativt kostbart? Kanskje du skal ta noen telefoner og hente inn flere tilbud? Vi hadde en svært god treretter med drikke, og var likevel ikke i nærheten av 600,- pr hode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...