stjernestøv Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Skrevet 13. desember 2014 Hei! Selv tenkte jeg ikke på at det var nedverdigende, det er viktigst å bli bedre eller friski. De som hjelper oss tenker jo kun på det. Men i går da barnehabiliteringen var her, fikk jeg den uvelfølelsen, jeg forklarte noe, men det er som de ikke hører. Det er som om de tenker for mye at jeg har autisme og at de ikke trenger svare på alt. da tenkte jeg, " de mener det ikke dårlig, du misforstår, de er snille". Men jeg liker ikke få beskjed om at jeg er flink å ta irettesettelser:-( Jeg sier ikke noe, men jeg er tross alt voksen. Kan jo oppstå misforståelser av og til. 0 Siter
gardia Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Jeg hadde for noen år siden en fra psykiatri tjenesten i kommunen som kom hjem til meg en gang i uken. Vi skulle gå tur eller hun skulle hjelpe meg å komme i gang med gjøremål i huset, eller andre ting jeg ønsket å få gjort. Det var helt greit , men noe rart i begynnelsen, følte meg liksom litt ekstra syk som måtte få hjelp hjem, men det gikk over. Jeg sluttet med den tjenesten fordi jeg ikke orket å få hjelp til å orke engang, men det var et godt tilbud. Så vis du tror at det kan hjelpe deg så hil jeg anbefale deg å prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.