Gå til innhold

undrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man har tatt overdose paracet tabletter 4 ganger før (egentlig 5 da jeg ikke dro på sykehus), og den verste gangen var 40 tabletter, hva skjer da om jeg hadde tatt 40 tabletter på nytt?

Skrevet

Da blir du minst veldig syk. Ikke sysle med slike tanker , tvinge deg til å tenke på noe annet . Hjelper ikke mot noe. Klem i natten

Skrevet

Da blir du minst veldig syk. Ikke sysle med slike tanker , tvinge deg til å tenke på noe annet . Hjelper ikke mot noe. Klem i natten

Takk for svar. Bare lurte. Er snakk om 500 mg per tablett sånn til info

Kommer det til å gå ille da? siden det har gått bra de andre gangene? OG nei jeg har ikke tenkt til å ta noe.

Skrevet

Du kan skade hjernen din m m - ikke gitt at det går bra. Ikke lek med slike farlige tanker, se for deg verste fall konsekvensene .god natt

Skrevet

Du kan skade hjernen din m m - ikke gitt at det går bra. Ikke lek med slike farlige tanker, se for deg verste fall konsekvensene .god natt

kan paracet skade hjernen?? trodde det "bare" var leveren.

Ja, det er sant. God natt.

Skrevet

kan paracet skade hjernen?? trodde det "bare" var leveren.

Ja, det er sant. God natt.

hørt eksempler på at det kan skje i fatale tilfeller .Det vil du ikke! Natta og ta vare på deg selv.

Anonymous poster hash: 46852...ef7

Skrevet

hørt eksempler på at det kan skje i fatale tilfeller .Det vil du ikke! Natta og ta vare på deg selv.

Anonymous poster hash: 46852...ef7

Jeg trodde paracet var det eneste som ikke hadde risiko med hjerneskade. Bare så det er sagt, denne tråden var bare noe jeg lurte på. Ikke noe mer, skal legge meg snart jeg også.

Skrevet

Burde ikke laget denne tråden fordi folk leser den så itilfelle:

ALDRI ta overdose på paracet.

Nummer 1: du kan dø en smertefull død og angre mens døden "tar deg" fordi du dør saaagte men sikkert

Nummer 2: du kan få leverskade, og må bo på somatisk flere ganger i uka for å overleve fordi leveren din er herpa

Nummer 3: Vil du virkelig få en slange ned i halsen og masse kull? Det er jæævlig. Så ille at jeg en gang takket nei, og ville heller dø.

Nummer 4: Å ta tabletter vil du mest sannsynlig angre på rett etter du har inntatt dem. Da sitter du der og vet du har tatt overdose og du er livredd

Nummer 5: Du kommer til å få brekninger tilslutt bare du ser en paracet eske. Svelger du tablettene med vann kan det hende vann smaker paracet resten av livet. Det skjedde med meg. Jeg drikker aldri vann lenger

Nummer 6: Man kan få hjerneskade. Det viste jeg ikke før nå, men vil du bli grønnsak?

Sånn, håper det var skummelt (det er helt sant)

Og ps: Unnskyld at jeg lagde tråden :( håper dere tilgir meg, var bare nysjerrig om det er stor sannsynlight det vil gå dårlig neste gang om det skulle skje

Skrevet

Jeg kjenner en som har vært innlagt i flere måneder på somatisk etter overdose. Koma, levertransplantasjon, droppfot, muskelsvinning, smerter, kvalme, sonde, sammenvoksninger i buken etter mange operasjoner, mm. Hun er heldig som lever. Man vet aldri, neste gang kan det gå gale. Det er ikke verdt å ta sjangsen.

Skrevet

Jeg kjenner en som har vært innlagt i flere måneder på somatisk etter overdose. Koma, levertransplantasjon, droppfot, muskelsvinning, smerter, kvalme, sonde, sammenvoksninger i buken etter mange operasjoner, mm. Hun er heldig som lever. Man vet aldri, neste gang kan det gå gale. Det er ikke verdt å ta sjangsen.

Oy :/ det høres jævlig ut for henne/han. Bra at det gikk fint tilslutt, men høres helt forferdelig ut. Men det viser at tabletter er skummelt.

Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/NAPQI

Dette stoffet dannes ved overdoser med Paracet. Hvis jeg absolutt måtte velge en måte å dø på, tror jeg at dette havner på en av sisteplassene på lista.

Noe å tenke over, skummelt :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...