Caylee Skrevet 16. desember 2014 Skrevet 16. desember 2014 Om man har tatt overdose paracet tabletter 4 ganger før (egentlig 5 da jeg ikke dro på sykehus), og den verste gangen var 40 tabletter, hva skjer da om jeg hadde tatt 40 tabletter på nytt? 0 Siter
Gjest Skrevet 16. desember 2014 Skrevet 16. desember 2014 Da blir du minst veldig syk. Ikke sysle med slike tanker , tvinge deg til å tenke på noe annet . Hjelper ikke mot noe. Klem i natten 0 Siter
Caylee Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Skrevet 16. desember 2014 Da blir du minst veldig syk. Ikke sysle med slike tanker , tvinge deg til å tenke på noe annet . Hjelper ikke mot noe. Klem i natten Takk for svar. Bare lurte. Er snakk om 500 mg per tablett sånn til info Kommer det til å gå ille da? siden det har gått bra de andre gangene? OG nei jeg har ikke tenkt til å ta noe. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. desember 2014 Skrevet 16. desember 2014 Du kan skade hjernen din m m - ikke gitt at det går bra. Ikke lek med slike farlige tanker, se for deg verste fall konsekvensene .god natt 0 Siter
Caylee Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Skrevet 16. desember 2014 Du kan skade hjernen din m m - ikke gitt at det går bra. Ikke lek med slike farlige tanker, se for deg verste fall konsekvensene .god natt kan paracet skade hjernen?? trodde det "bare" var leveren. Ja, det er sant. God natt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 Skrevet 16. desember 2014 kan paracet skade hjernen?? trodde det "bare" var leveren. Ja, det er sant. God natt. hørt eksempler på at det kan skje i fatale tilfeller .Det vil du ikke! Natta og ta vare på deg selv. Anonymous poster hash: 46852...ef7 0 Siter
Caylee Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Skrevet 16. desember 2014 hørt eksempler på at det kan skje i fatale tilfeller .Det vil du ikke! Natta og ta vare på deg selv.Anonymous poster hash: 46852...ef7 Jeg trodde paracet var det eneste som ikke hadde risiko med hjerneskade. Bare så det er sagt, denne tråden var bare noe jeg lurte på. Ikke noe mer, skal legge meg snart jeg også. 0 Siter
Caylee Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Skrevet 16. desember 2014 Burde ikke laget denne tråden fordi folk leser den så itilfelle: ALDRI ta overdose på paracet. Nummer 1: du kan dø en smertefull død og angre mens døden "tar deg" fordi du dør saaagte men sikkert Nummer 2: du kan få leverskade, og må bo på somatisk flere ganger i uka for å overleve fordi leveren din er herpa Nummer 3: Vil du virkelig få en slange ned i halsen og masse kull? Det er jæævlig. Så ille at jeg en gang takket nei, og ville heller dø. Nummer 4: Å ta tabletter vil du mest sannsynlig angre på rett etter du har inntatt dem. Da sitter du der og vet du har tatt overdose og du er livredd Nummer 5: Du kommer til å få brekninger tilslutt bare du ser en paracet eske. Svelger du tablettene med vann kan det hende vann smaker paracet resten av livet. Det skjedde med meg. Jeg drikker aldri vann lenger Nummer 6: Man kan få hjerneskade. Det viste jeg ikke før nå, men vil du bli grønnsak? Sånn, håper det var skummelt (det er helt sant) Og ps: Unnskyld at jeg lagde tråden håper dere tilgir meg, var bare nysjerrig om det er stor sannsynlight det vil gå dårlig neste gang om det skulle skje 0 Siter
larimar Skrevet 16. desember 2014 Skrevet 16. desember 2014 Jeg kjenner en som har vært innlagt i flere måneder på somatisk etter overdose. Koma, levertransplantasjon, droppfot, muskelsvinning, smerter, kvalme, sonde, sammenvoksninger i buken etter mange operasjoner, mm. Hun er heldig som lever. Man vet aldri, neste gang kan det gå gale. Det er ikke verdt å ta sjangsen. 0 Siter
ISW Skrevet 16. desember 2014 Skrevet 16. desember 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/NAPQI Dette stoffet dannes ved overdoser med Paracet. Hvis jeg absolutt måtte velge en måte å dø på, tror jeg at dette havner på en av sisteplassene på lista. 0 Siter
Caylee Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Skrevet 16. desember 2014 Jeg kjenner en som har vært innlagt i flere måneder på somatisk etter overdose. Koma, levertransplantasjon, droppfot, muskelsvinning, smerter, kvalme, sonde, sammenvoksninger i buken etter mange operasjoner, mm. Hun er heldig som lever. Man vet aldri, neste gang kan det gå gale. Det er ikke verdt å ta sjangsen. Oy :/ det høres jævlig ut for henne/han. Bra at det gikk fint tilslutt, men høres helt forferdelig ut. Men det viser at tabletter er skummelt. 0 Siter
Caylee Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Skrevet 16. desember 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/NAPQI Dette stoffet dannes ved overdoser med Paracet. Hvis jeg absolutt måtte velge en måte å dø på, tror jeg at dette havner på en av sisteplassene på lista. Noe å tenke over, skummelt :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.