jegogmeg Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Hvilken medisin funker best på å ta bort paranoide ideer og mistenkeligjøring? Aller helst en som itilegg har antidepressiv eventuelt angstdempende virkning også. Jeg vet jeg må ta det opp med legen, men viss jeg får noen forslag her så tenkte jeg at jeg kan studere medisinen og dens virkninger først 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Alle AP vil virke. Jeg tenkte først på Seroquel og Fluanxol. 0 Siter
jegogmeg Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Skrevet 2. januar 2015 Alle AP vil virke. Jeg tenkte først på Seroquel og Fluanxol. Funker seroquel alene bra på depresjon/bipolar? 0 Siter
skrevet Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Ifølge denne: http://en.wikipedia.org/wiki/Antipsychotic#Comparison_of_medications Så er Seroquel / quetiapine på topp når det gjelder bipolar depresjon og vedlikehold av bipolar. 0 Siter
Gondor Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 For meg virker fluanxol godt mot mistenkliggjøring og paranoide tanker, så den kan jeg trygt anbefale. Den fungerer ikke fullt så godt når tankekjøret setter igang. Lurer på hva som fungerer mot det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 Skrevet 7. januar 2015 For meg virker fluanxol godt mot mistenkliggjøring og paranoide tanker, så den kan jeg trygt anbefale. Den fungerer ikke fullt så godt når tankekjøret setter igang. Lurer på hva som fungerer mot det? hvilket tankekjør mener du? Anonymous poster hash: 45170...118 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.