Gå til innhold

paranoide ideer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken medisin funker best på å ta bort paranoide ideer og mistenkeligjøring? Aller helst en som itilegg har antidepressiv eventuelt angstdempende virkning også.

Jeg vet jeg må ta det opp med legen, men viss jeg får noen forslag her så tenkte jeg at jeg kan studere medisinen og dens virkninger først  :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Alle AP vil virke. Jeg tenkte først på Seroquel og Fluanxol.

Skrevet

Alle AP vil virke. Jeg tenkte først på Seroquel og Fluanxol.

Funker seroquel alene bra på depresjon/bipolar?

Skrevet

For meg virker fluanxol godt mot mistenkliggjøring og paranoide tanker, så den kan jeg trygt anbefale. Den fungerer ikke fullt så godt når tankekjøret setter igang. Lurer på hva som fungerer mot det?

AnonymBruker
Skrevet

For meg virker fluanxol godt mot mistenkliggjøring og paranoide tanker, så den kan jeg trygt anbefale. Den fungerer ikke fullt så godt når tankekjøret setter igang. Lurer på hva som fungerer mot det?

hvilket tankekjør mener du?

Anonymous poster hash: 45170...118

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...