Gå til innhold

Varm flekk inni hodet .

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner den bare av og til, men ekkelt når du begynner å vente på hjerneblødning .kanskje the end nærmer seg:(

Anonymous poster hash: 187f6...84c

Skrevet

Bør jeg be om scanning av hodet mitt ? Er dette bare tull og katastrofetanker ? Kommer jevnlig

Skrevet

jeg hadde masse problemer med at jeg kjente ting i hjernen, det gikk over med 15 mg abilify

Skrevet (endret)

jeg hadde masse problemer med at jeg kjente ting i hjernen, det gikk over med 15 mg abilify

det var psykisk?veksler mellom å tro det er psykisk eller " bare" fysisk. Men veldig sterkt noen ganger når jeg her det leit - bør vel derfor kanskje tenke det er hjernen som blir overopphetet.. Men så begynner jeg å tenke det kan blø inni hodet helt seriøst el at noe kan sprekke . Etter et fall en gang når min hund begynte å sloss m en annen kom dette veldig. Fastlege den gang ferie ig vikar ville ikke ta i mor meg før min mann sa fra hvor redd jeg var.. Men på venterom ble jeg redd de bare skulle di jeg tullet og gikk. Alle sa det var psykogent .. Blr kanskje tro på det da., Endret av En namnlaus
Skrevet

det var psykisk?veksler mellom å tro det er psykisk eller " bare" fysisk. Men veldig sterkt noen ganger når jeg her det leit - bør vel derfor kanskje tenke det er hjernen som blir overopphetet.. Men så begynner jeg å tenke det kan blø inni hodet helt seriøst el at noe kan sprekke . Etter et fall en gang når min hund begynte å sloss m en annen kom dette veldig. Fastlege den gang ferie ig vikar ville ikke ta i mor meg før min mann sa fra hvor redd jeg var.. Men på venterom ble jeg redd de bare skulle di jeg tullet og gikk. Alle sa det var psykogent .. Blr kanskje tro på det da.,

vet ikke hva det var nøyaktig, men det var en ettervirkning av å ha hatt manisk psykose

Skrevet

Kjenner den bare av og til, men ekkelt når du begynner å vente på hjerneblødning .kanskje the end nærmer seg:(

Anonymous poster hash: 187f6...84c

Mest sannsynlig er det psykisk. Føler selv smerter og varme på forskjellige steder innmellom og tenker det verste. Men såklart, er du veldig usikker og redd burde du skjekke det.

Skrevet

Mest sannsynlig er det psykisk. Føler selv smerter og varme på forskjellige steder innmellom og tenker det verste. Men såklart, er du veldig usikker og redd burde du skjekke det.

er jo litt sånn innrettet at jeg ikke har lyst til at noen skal mene jeg tøyser. Har ikke belegg for at det kan være noe farlig .. Siden det kommer og går er det jo sannsynligvis bare noe psykisk - prøver å si det til meg selv .
Skrevet

er jo litt sånn innrettet at jeg ikke har lyst til at noen skal mene jeg tøyser. Har ikke belegg for at det kan være noe farlig .. Siden det kommer og går er det jo sannsynligvis bare noe psykisk - prøver å si det til meg selv .

Det er nok noe psykisk, men om du går rundt bekymrer deg mye burde du skjekke det ut for din egen del. Da vet du iallfall hva det er. Vurderer selv skjekke ut noe snart, tror det er psykisk men greit å vite

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...