Gå til innhold

Gi faen i livet mitt?

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

22

• umakenverdt

6

• Trine

5

• missmas

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Snakk med rådgiver og de andre som har vært med på å utarbeide opplegget for deg (jeg forsto det som at du har byttet en gang allerede?).  Ikke velg noen løsning som innebærer at du slutter eller tar pause, ta heller et begrenset antall fag om gangen.  Det er riktig som du skriver at det går an å ta allmennfagene og linjefagene hver for seg.  Jeg synes ikke det høres ut som noen dårlig idé å ta fagbrev, men ta det opp med rådgiver slik at du unngår formelle tabber - det er mange regler å forholde seg til. 

Få en ny dato for den naturfagprøven og forbered deg såpass at du får ståkarakter.  Ellers tårner tingene seg bare opp slik at totalen virker uoverkommelig.  Verden går ikke under selv om man ikke får toppkarakterer. 

Jeg tror jeg dropper det jeg tenkte på igår. Bedre jeg gjør ferdig dette jeg gjør nå, siden jeg først er så godt igang.

Senere i uka fikk jeg den utsatt :-) Nå ligger jeg ikke etter når uken er omme. Klarte alt før jul, så ser ikke så ille ut

Skrevet

Hvordan gikk det på skolen i dag?

Det var bedre enn jeg trodde. Spilte spill med folk i klassen i fritiden, pratet endel, fikk utsatt prøven og ligger ann greit ellers. Glad jeg dro idag:)

Skrevet

Det var bedre enn jeg trodde. Spilte spill med folk i klassen i fritiden, pratet endel, fikk utsatt prøven og ligger ann greit ellers. Glad jeg dro idag:)

Så bra! Synes nesten du bør ta med deg disse setningene, og ha dem på lur til de gangene du synes alt blir for vondt og vanskelig. Det hender at ting går bedre enn man tror, og da er man ofte glad for at man gjennomførte dem :)

Skrevet

Så bra! Synes nesten du bør ta med deg disse setningene, og ha dem på lur til de gangene du synes alt blir for vondt og vanskelig. Det hender at ting går bedre enn man tror, og da er man ofte glad for at man gjennomførte dem :)

Tusen takk! God ide :-)

Skrevet

Ikke meningen å svare så sent, fikk ikke med meg at du hadde svart ;) Godt å høre at det gikk bedre enn du trodde :) Nå er allerede en uke over og det virker som at du har kommet deg greit igjennom den. Jeg tror du er sterkere enn det du liker å innrømme :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...