Gå til innhold

Identitet? Har du en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ja jeg har en identitet, alltid hatt, men nå er den trygg i tillegg, dette pga av min psykiaters hjelp.

Hun har hjulpet meg til å bli mer glad i meg selv, gitt meg trygghet og lykke inni meg.

Mens brikkene inni meg før var løse, de var der alle, så er de nå satt på plass,

Det blir litt som å ha en haug med murstein, bare rot og kaos, min psykiater hjalp meg å mure disse mursteinene opp på hverandre, slikt at det ble struktur, og orden, da følger trygghet og lykke.

Kanskje kommer noen flere murstein til etter hvert som man lever, man utvikler seg jo, og identiteten som er der, utvikler seg videre, det er nok derfor jeg liker eldre mennesker, de er roligere og tryggere på seg selv og stresser ikke.

Skrevet

Min identitet begynner også å tre klarere frem. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på akkurat hva det er som kommer frem, bare at jeg føler meg tydeligere, og ikke så mye som en blyantskisse. Mannen min sier han synes det er sexy :D 

Likevel føler jeg at jeg har mistet en del modenhetspoeng i alle de årene jeg var mer som en blyantskisse, ved at jeg blant annet unngikk å være selvstendig og ta valg. Jeg håper jeg ikke blir liggende etter bestandig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...