Gå til innhold

Hvor ofte pause Imovane/Zopiclone nhd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte og over hvor lang tid bør en ta pause på denne medisinen.

Jeg skulle egentlig legge inn en ukes pause forrige uke, men da var jeg så sinnsykt dårlig og trengte søvn.Jeg hadde kanskje ikke trengt Zopiclonen da siden jeg fikk lov til å ta Zyprexa den juleuka, men turte ikke prøve uten for trøtthetsbivirkninga gikk over etter tre kvelder.

Med mine psykotiske symptomer er det vel viktig med søvn også..

Men nå funker ikke Zopiclone. Ikke inatt, selv om jeg var litt trøtt da jeg tok den. Har vel utvikla toleranse på 7.5mg.

Hvor lang pause anbefaler du meg å legge inn her nå?

Skrevet (endret)

Jeg har ikke fått sove inatt...det står en mann 15meter fra soveromsvinduet mitt..altanen imellom, så så lenge jeg ikke viser meg i vinduet eller går ut dit er jeg trygg. Han står klar med pistol.

Klarer ikke se ansiktet hans, men han har på seg blå dunjakke og lyse bukser og boots/støvler..måtte snike i stuevinduet for å få tatt en liten titt på ham...

Om det er noen ute i svalgangen når jeg skal ut etterpå er jeg dog litt usikker på...

Jeg skulle visst ikke fortsette med Zyprexaen...

Endret av Psykojenta

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...