Gå til innhold

Energi skulle jeg gjerne hatt

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det noe som kan hjelpe meg å få mer energi? Alt er et ork. Noe kosttilskudd jeg kan ta? Føler medisinen gjør meg dorsk og lat, vil ha mer energi.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

37

• Maglor

9

• Bella Dotte

5

• AnonymBruker

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det noe som kan hjelpe meg å få mer energi? Alt er et ork. Noe kosttilskudd jeg kan ta? Føler medisinen gjør meg dorsk og lat, vil ha mer energi.

Tren.

stjernestøv
Skrevet

Tren.

Ja det er jo lett når jeg ikke har energi.

Skrevet

Må bruke litt for å få litt. Kom deg i gang, ikke bruk latskap som en unnskyldning opp & hopp!

AnonymBruker
Skrevet

Du må tvinge deg. Begynn i det små. Jo mer stillestittende du lever, desto mindre energi får du.

Anonymous poster hash: c6cdf...6ab

Skrevet

Jeg synes ikke energiløshet skal utredes før man har forsøkt aktivitet og et sunt kosthold. Det burde innebære at man kutter ut alt av tilsatt sukker for en stund, for eksempel, i tillegg til at man spiser jevnlig - langsomme karbohydrater, proteiner og litt fett, masse grønnsaker og opp til to frukt om dagen.

stjernestøv
Skrevet

Må bruke litt for å få litt. Kom deg i gang, ikke bruk latskap som en unnskyldning opp & hopp!

Klarer ikke opp og hoppe, vet ikke om det er latskap heller....har bare ikke energi.

stjernestøv
Skrevet

Du må tvinge deg. Begynn i det små. Jo mer stillestittende du lever, desto mindre energi får du.

Ja det er vel noe i det da, tiltak å dusje og pusse tenner. Enda mer tiltak å komme seg ut, men men.

Skrevet

Klarer ikke opp og hoppe, vet ikke om det er latskap heller....har bare ikke energi.

Har du energi til å poste på dol har du til å hoppe. Ut av sofaen og kom deg i bevegelse! Eventuelt hiv innpå en dobbel espresso :D

stjernestøv
Skrevet

Jeg synes ikke energiløshet skal utredes før man har forsøkt aktivitet og et sunt kosthold. Det burde innebære at man kutter ut alt av tilsatt sukker for en stund, for eksempel, i tillegg til at man spiser jevnlig - langsomme karbohydrater, proteiner og litt fett, masse grønnsaker og opp til to frukt om dagen.

Prøver å spise sundt nå da iallefall. Bør være aktiv også, men det er så tiltak...vandrer i sirup.

AnonymBruker
Skrevet

Gå en rolig tur.

stjernestøv
Skrevet

Har du energi til å poste på dol har du til å hoppe. Ut av sofaen og kom deg i bevegelse! Eventuelt hiv innpå en dobbel espresso :D

Tar ikke mye energi å poste på dol da, får drikke mer kaffi kanskje. Høres så lett ut "ut av sofaen og kom deg i bevegelse".

stjernestøv
Skrevet

Gå en rolig tur.

Det burde jeg klare. Senere...

Skrevet

Tar ikke mye energi å poste på dol da, får drikke mer kaffi kanskje. Høres så lett ut "ut av sofaen og kom deg i bevegelse".

Det er lett, bare gjør det ikke tenk! Your brain is your enemy!

stjernestøv
Skrevet

Det er lett, bare gjør det ikke tenk! Your brain is your enemy!

Er vel noe i det ja.

Skrevet

Prøver å spise sundt nå da iallefall. Bør være aktiv også, men det er så tiltak...vandrer i sirup.

Hva spiser du?

stjernestøv
Skrevet

Hva spiser du?

Har iallefall kuttet ut godteri, tror jeg spiser vanlig. Brød til frokost og kvelds, ellers det vanlige til middag...i går var det sphagetti.

AnonymBruker
Skrevet

Det burde jeg klare. Senere...

Nei, nå. Du kommer ikke av flekken hvis du skal utesette alt til å morgen.

Skrevet

Har iallefall kuttet ut godteri, tror jeg spiser vanlig. Brød til frokost og kvelds, ellers det vanlige til middag...i går var det sphagetti.

Grovt brød? Hva spiser du på brødet? Grønnsaker, frukt?

Jeg vet med meg selv at optimalt energinivå kommer ikke av seg selv og å spise "sånn ca. greit nok" er ikke tilstrekkelig.

Skrevet

Er vel noe i det ja.

Så opp og ut og gå tur. Nå, ikke senere. Hepp hepp hepp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...