stjernestøv Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Er det noe som kan hjelpe meg å få mer energi? Alt er et ork. Noe kosttilskudd jeg kan ta? Føler medisinen gjør meg dorsk og lat, vil ha mer energi. 0 Siter
Maglor Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Er det noe som kan hjelpe meg å få mer energi? Alt er et ork. Noe kosttilskudd jeg kan ta? Føler medisinen gjør meg dorsk og lat, vil ha mer energi. Tren. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Skrevet 6. januar 2015 Tren. Ja det er jo lett når jeg ikke har energi. 0 Siter
Maglor Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Ja det er jo lett når jeg ikke har energi. Må bruke litt for å få litt. Kom deg i gang, ikke bruk latskap som en unnskyldning opp & hopp! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Ja det er jo lett når jeg ikke har energi. Du må tvinge deg. Begynn i det små. Jo mer stillestittende du lever, desto mindre energi får du. Anonymous poster hash: c6cdf...6ab 0 Siter
Solemnity Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Jeg synes ikke energiløshet skal utredes før man har forsøkt aktivitet og et sunt kosthold. Det burde innebære at man kutter ut alt av tilsatt sukker for en stund, for eksempel, i tillegg til at man spiser jevnlig - langsomme karbohydrater, proteiner og litt fett, masse grønnsaker og opp til to frukt om dagen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Skrevet 6. januar 2015 Må bruke litt for å få litt. Kom deg i gang, ikke bruk latskap som en unnskyldning opp & hopp! Klarer ikke opp og hoppe, vet ikke om det er latskap heller....har bare ikke energi. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Skrevet 6. januar 2015 Du må tvinge deg. Begynn i det små. Jo mer stillestittende du lever, desto mindre energi får du. Anonymous poster hash: c6cdf...6ab Ja det er vel noe i det da, tiltak å dusje og pusse tenner. Enda mer tiltak å komme seg ut, men men. 0 Siter
Maglor Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Klarer ikke opp og hoppe, vet ikke om det er latskap heller....har bare ikke energi. Har du energi til å poste på dol har du til å hoppe. Ut av sofaen og kom deg i bevegelse! Eventuelt hiv innpå en dobbel espresso 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Skrevet 6. januar 2015 Jeg synes ikke energiløshet skal utredes før man har forsøkt aktivitet og et sunt kosthold. Det burde innebære at man kutter ut alt av tilsatt sukker for en stund, for eksempel, i tillegg til at man spiser jevnlig - langsomme karbohydrater, proteiner og litt fett, masse grønnsaker og opp til to frukt om dagen. Prøver å spise sundt nå da iallefall. Bør være aktiv også, men det er så tiltak...vandrer i sirup. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Klarer ikke opp og hoppe, vet ikke om det er latskap heller....har bare ikke energi. Gå en rolig tur. Anonymous poster hash: c6cdf...6ab 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Skrevet 6. januar 2015 Har du energi til å poste på dol har du til å hoppe. Ut av sofaen og kom deg i bevegelse! Eventuelt hiv innpå en dobbel espresso Tar ikke mye energi å poste på dol da, får drikke mer kaffi kanskje. Høres så lett ut "ut av sofaen og kom deg i bevegelse". 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Skrevet 6. januar 2015 Gå en rolig tur. Anonymous poster hash: c6cdf...6ab Det burde jeg klare. Senere... 0 Siter
Maglor Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Tar ikke mye energi å poste på dol da, får drikke mer kaffi kanskje. Høres så lett ut "ut av sofaen og kom deg i bevegelse". Det er lett, bare gjør det ikke tenk! Your brain is your enemy! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Skrevet 6. januar 2015 Det er lett, bare gjør det ikke tenk! Your brain is your enemy! Er vel noe i det ja. 0 Siter
Solemnity Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Prøver å spise sundt nå da iallefall. Bør være aktiv også, men det er så tiltak...vandrer i sirup. Hva spiser du? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Skrevet 6. januar 2015 Hva spiser du? Har iallefall kuttet ut godteri, tror jeg spiser vanlig. Brød til frokost og kvelds, ellers det vanlige til middag...i går var det sphagetti. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Det burde jeg klare. Senere... Nei, nå. Du kommer ikke av flekken hvis du skal utesette alt til å morgen. Anonymous poster hash: c6cdf...6ab 0 Siter
Solemnity Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Har iallefall kuttet ut godteri, tror jeg spiser vanlig. Brød til frokost og kvelds, ellers det vanlige til middag...i går var det sphagetti. Grovt brød? Hva spiser du på brødet? Grønnsaker, frukt? Jeg vet med meg selv at optimalt energinivå kommer ikke av seg selv og å spise "sånn ca. greit nok" er ikke tilstrekkelig. 0 Siter
Maglor Skrevet 6. januar 2015 Skrevet 6. januar 2015 Er vel noe i det ja. Så opp og ut og gå tur. Nå, ikke senere. Hepp hepp hepp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.