Gå til innhold

Energi skulle jeg gjerne hatt

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hva med de to bekjente på mandager og torsdag med turvenn? Du skal slippe å gå til sverige å tilbake ;-) jeg tenker at 2 turdager BØR du ha når du sitter så mye stille. Jeg har forståelse for at din medisinering og tilstand gjør deg raskt sliten slik at du må vurdere om 4 dager med 4 kortere turer er bedre enn eksempelvis 2 dager med 2 lange.

Jeg var en periode fryktelig trett selv uten noen åpenbar grunn og løste det med å hvile, med enda mer tretthet som eneste resultat. Jeg måtte fysisk tvinge meg ut av døren, etterhvert kviknet jeg til. Gi turene i det minste en sjanse noen uker.

Får gjøre det. Godt du kviknet til da :-) Kjedelig å være trøtt.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

37

• Maglor

9

• Bella Dotte

5

• AnonymBruker

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du om dagene?

Jobber du? Hjemmeværende?

Hva gjør du når du er hjemme?

Lager du middag hver dag? Får du vasket hus?

Er energien så lav at du ikke klarer ting du har virkelig har lyst til?

Som å reise på en ferie du har lyst på. Eller dra på shopping og cafe?

Eller en konsert.

Uansett hva som gleder deg - har du energi til det? Gjør du sånne ting, eller orker du ikke gjøre de tingene du liker heller?

Bare for å få et visst inntrykk av hvor "ille" det er.

Anonymous poster hash: 7f467...9df

Skrevet

Nå har jeg gått meg en liten tur.

Bra, gå en tur i dag også.

Jeg hadde en fin moderat økt i går, føltes mye bedre etterpå. Mer trening i kveld.

stjernestøv
Skrevet

Hva gjør du om dagene?

Jobber du? Hjemmeværende?

Hva gjør du når du er hjemme?

Lager du middag hver dag? Får du vasket hus?

Er energien så lav at du ikke klarer ting du har virkelig har lyst til?

Som å reise på en ferie du har lyst på. Eller dra på shopping og cafe?

Eller en konsert.

Uansett hva som gleder deg - har du energi til det? Gjør du sånne ting, eller orker du ikke gjøre de tingene du liker heller?

Bare for å få et visst inntrykk av hvor "ille" det er.

Anonymous poster hash: 7f467...9df

Jeg er uføretrygdet og hjemme, får ikke gjort noe i huset heller. Pleier å lage middag hver dag men noen ganger blir det fjordland, som i dag. Det er et tiltak å pusse tenner og dusje også, men har satt på maskin i dag...da vet jeg jeg må legge sammen klær...som er et tiltak. Gjør ikke ting jeg har lyst til heller, er tiltaksløs. Men i dag kom jeg meg ut av døra og til mine foreldre, vi spiste lunsj sammen og pratet. Det er noe jeg må gjøre oftere.

stjernestøv
Skrevet

Bra, gå en tur i dag også.

Jeg hadde en fin moderat økt i går, føltes mye bedre etterpå. Mer trening i kveld.

Trener du hver dag du?

Får gå en tur i ettermiddag, har vært hos foreldrene mine på lunsj i dag og det var koselig.

Skrevet

Trener du hver dag du?

Får gå en tur i ettermiddag, har vært hos foreldrene mine på lunsj i dag og det var koselig.

Nå er du flink. Gå litt lenger etter hvert og skaff deg noen gode "hiking" sko hvis du ikke har det.

Jeg trener så å si hver dag ja men så har jeg veldig fokus på det sammen med noen andre gærninger for tiden, er i ferd med å bli en definitiv livsstil.

stjernestøv
Skrevet

Nå er du flink. Gå litt lenger etter hvert og skaff deg noen gode "hiking" sko hvis du ikke har det.

Jeg trener så å si hver dag ja men så har jeg veldig fokus på det sammen med noen andre gærninger for tiden, er i ferd med å bli en definitiv livsstil.

Takk :-) Jeg har joggesko da.

Sikkert kjekt å ha noen å trene med, da kan man motivere hverandre.

Skrevet

Ja det hjelper veldig å være to:-)

Jeg begynner på Yogakurs med Bella Dotte om en uke ca, :-) gleder meg til det.

Skrevet

Yay! Har lagt det inn i kalenderen min, håper det ikke blir avlyst!

Skrevet

Sant, men viktig å finne noen som ikke dabber av. Med de feste går det dessverre som i stripa under tenker jeg. Gåturer er ganske enkelt å opprettholde på egenhånd faktisk.

http://www.dagbladet.no/tegneserie/pondusarkiv/serveconfig.php?date=1420585200&hash_param=045d67684e2ff002f4ac771ade30c117&nowtime=1420585200&strip=zelda

Skrevet

Yay! Har lagt det inn i kalenderen min, håper det ikke blir avlyst!

Blir ikke avlyst!

Jeg har så mye stress i livet mitt nå, med sykt barn :-( så jeg tror Yoga blir bra nå:-)

stjernestøv
Skrevet

Det hørtes kjekt ut :-)

Skrevet

Er det noe som kan hjelpe meg å få mer energi? Alt er et ork. Noe kosttilskudd jeg kan ta? Føler medisinen gjør meg dorsk og lat, vil ha mer energi.

skulle hatt energi jeg også. ligger bare i senga, helt slakt

stjernestøv
Skrevet

skulle hatt energi jeg også. ligger bare i senga, helt slakt

Skulle vært noe kosttilskudd som hjalp, men du har vel problemer med stoffskifte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...