Gå til innhold

2 innleggelse på psyk,denne gang skal bli den siste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,jeg har nå vært innlagt på psyk i 1 mnd. og denne gang skal jeg få det til jeg har mye nedre oppfølging denne gang og idag startet jeg med traume behandling. dvs at jeg skal snakke meg gjennom alle overgrepene fra barndommen og til slutt klare å legge dem bak meg. det er beintøft men nødvendig og jeg har tro på at det skal gå bra. har vært veldig langt nede og er det fremdeles men jeg skal klare å komme meg gjennom dette. har og en rettsak som jeg må gjennom i mars,som går i overgrep og gruer meg veldig. skal i nytt avhør på fredag og gruer meg,men vi skal ta det på psyk så vet jeg at det er folk rundt meg om det blir for tøft. sliter med matinnholdet her og har gått ned ytterligere 6 kilo på 1 mnd. spiser ingenting og besvimer hele tiden. jeg har ikke fortalt dem her at dette skjer og jeg tror jeg lurer dem trill rundt men det er nok bare meg selv jeg lurer. hvordan skal jeg klare å begynne å spise igjen? har noen tips? lyger til dem og sier jeg har veid meg og legger på noen kilo så de ikke skal se hvor lite jeg veier. men jeg ser at dette blir helt feil. skal ta meg sammen nå,forstår at jeg bare lurer meg selv men vet ikke hvordan jeg skal ta tak i dette.

Skrevet

hei,jeg har nå vært innlagt på psyk i 1 mnd. og denne gang skal jeg få det til jeg har mye nedre oppfølging denne gang og idag startet jeg med traume behandling. dvs at jeg skal snakke meg gjennom alle overgrepene fra barndommen og til slutt klare å legge dem bak meg. det er beintøft men nødvendig og jeg har tro på at det skal gå bra. har vært veldig langt nede og er det fremdeles men jeg skal klare å komme meg gjennom dette. har og en rettsak som jeg må gjennom i mars,som går i overgrep og gruer meg veldig. skal i nytt avhør på fredag og gruer meg,men vi skal ta det på psyk så vet jeg at det er folk rundt meg om det blir for tøft. sliter med matinnholdet her og har gått ned ytterligere 6 kilo på 1 mnd. spiser ingenting og besvimer hele tiden. jeg har ikke fortalt dem her at dette skjer og jeg tror jeg lurer dem trill rundt men det er nok bare meg selv jeg lurer. hvordan skal jeg klare å begynne å spise igjen? har noen tips? lyger til dem og sier jeg har veid meg og legger på noen kilo så de ikke skal se hvor lite jeg veier. men jeg ser at dette blir helt feil. skal ta meg sammen nå,forstår at jeg bare lurer meg selv men vet ikke hvordan jeg skal ta tak i dette.

Når jeg begynte å lese innlegget ditt så ble jeg glad på dine vegne og tenkte det var bra at du skal få mer omfattende hjelp. Men når jeg så leste slutten av innlegget ditt, så tenkte jeg at så lenge du saboterer deg selv på den måten så er neppe behandlingen for øvrig noen vits i. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å akseptere din egen sabotering av mulighetene for et bedre liv. Hvordan i all verden kan du forsvare å være innlagt å samtidig lure personalet trill rundt? Merker at jeg blir lei meg på dine vegne, men også skuffet over at du tar denne typen valg.

Skrevet

Hei igjen, forstår du ble skuffet nå, jeg er skuffet av meg selv og, men innlegget ditt fikk meg til å innse at jeg måtte legge alle kortene på bordet så nå har jeg snakket med dem her og jeg blir fulgt opp med måltidene og veid 1 gang i uken fremover, har og begynt med nærings drikk tre ganger til dagen, så takk for at du er så ærlig frosken, nå håper jeg bare at det går fremover her :)

Skrevet

Hei igjen, forstår du ble skuffet nå, jeg er skuffet av meg selv og, men innlegget ditt fikk meg til å innse at jeg måtte legge alle kortene på bordet så nå har jeg snakket med dem her og jeg blir fulgt opp med måltidene og veid 1 gang i uken fremover, har og begynt med nærings drikk tre ganger til dagen, så takk for at du er så ærlig frosken, nå håper jeg bare at det går fremover her :)

Nå ble jeg glad igjen:-) Jeg har tenkt på deg innimellom og lurt på hvordan det gikk, og håper så veldig at du nå vil få god hjelp. Jeg har blitt veldig berørt av historien din, og synes du fortjener all mulig hjelp og støtte i tiden som kommer.

Hvis du begynner å tulle igjen med å holde ting tilbake fra behandlingspersonalet, så skriv om det her så jeg kan kjefte litt;-) Du må hjelpe dine behandlere med å gi deg god hjelp - og da trenger du også god ernæring.

Ta vare på deg selv som best du kan:-)

Skrevet

Takk for det, skal huske å skrive her hvis jeg begynner å tulle så du kan kjefte igjen :)

Skrevet

For et flott innlegg å lese. Gratulerer med retur av fornuften!  

Skrevet

Takk for det, har innsett at det bare er meg selv jeg lurer med å skjule ting og nå vil jeg ta tak i alt og bli frisk, har ikke lyst å gå ut og inn av Psyk så har bestemt meg for å spille med helt åpne kort denne gang og bli ferdig med alt grumset fra barndom og nåtid. Får ikke sove i natt, det kostet å begynne m traumebehandling idag kjenner jeg, hadde mareritt istad og får ikke sove igjen, tankene kverner om avhøret jeg skal i på fredag, men jeg er faktisk glad jeg er her og får hjelp til dette. Skal holde dere oppdatert og vise at det går an å gjøre noe med det som en trodde aldri kom til å skje!! Klem

Skrevet (endret)

Håper det går bedre enn du tror på avhøret. og at det vil ordne seg. Veldig bra du vil forandre det.

Ellers anbefaler er smart å  finne noen bøker angående hvordan man kan løse ting. Det har hjulpet meg få mer tro på meg selv ialfall. Kanskje jeg bare er boknerd.. B)

Endret av Caylee
Skrevet

Ja, tar imot alle tips og har nå tenkt meg en tur på biblioteket, å se hva jeg finner om fortrenging, overgrep, post traumatisk stress syndrom og div. Skulle ønske fredag var over men jeg får bare grue meg, og tenke at på fredag blir det bedre, da er jeg ett skritt nærmere å bli bra igjen, så er det bare rettssaken i mars igjen :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...