Gå til innhold

Alvorlig syk psykisk - gjorde noe dumt Vær så snill å hjelp meg

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Seksuell legning defineres av foretrukket seksuelt objektvalg og ikke av hvor på kroppen en stimuleres.

Når det gjelder Dommedag, sa Gud, sist jeg snakket med henne, at det har blitt så mye å ta seg av, at hun ikke lenger kan eksaminere på masturbasjon.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

18

• Caylee

6

• Trine

6

• stjernestøv

5

Mest aktive i denne tråden

stjernestøv
Skrevet

Seksuell legning defineres av foretrukket seksuelt objektvalg og ikke av hvor på kroppen en stimuleres.

Når det gjelder Dommedag, sa Gud, sist jeg snakket med henne, at det har blitt så mye å ta seg av, at hun ikke lenger kan eksaminere på masturbasjon.

good one :-)

Nicklusheletida
Skrevet

Av svaret til Nhd altså ,ikke hovedinnlegget.

Skrevet

hah.. NHD, ler du av pasienter da eller?

Ikke rart jeg da er flau for timen igår

Skrevet

Det var jo ikke NHD som lo, det var Nicklusheletida. Men det var jo litt morsomt da, det NHD skrev. Man må kunne ha litt selvironi og humor uten å bli flau for det.

Skrevet

Snakker Gud trøndersk også? :-)

Godt å se at du fortsatt kan ha humor!

Gjest Gargamel
Skrevet

Hmm. Faktisk handler ikke spørsmålet om masturbasjon i det hele tatt. Får en følelse av at NHD ikke har lest det så grundig og skyter litt fra hofta.

Det virker sikkert rart på mange at folk kan ha angst for dommedag og helvete, men for de som tror på det og stadig får bekreftet troen av autoritetspersoner er det seriøst. Jeg tror ikke det bare gjelder psykisk syke, selv om TS selv omtaler seg som alvorlig syk.

Heldigvis tror jeg ikke på sånt i det hele tatt lenger, men jeg trodde det som barn og var veldig redd for det.

Skrevet

Poenget var at det er folk som er redd. NHD kødda med det. Hjelper ikke særlig for de som sliter med sånt. Selv om han tror noe annet enn andre, betyr ikke det at alle er enig med hva han mener

Hvis alle psykiatere ler og kødder bort slike problemer og syns det er teit, så er det ikke rart pasientene deres mistenker at de syns de er rare. Jeg fikk bekreftet min mening.

stjernestøv
Skrevet

Poenget var at det er folk som er redd. NHD kødda med det. Hjelper ikke særlig for de som sliter med sånt. Selv om han tror noe annet enn andre, betyr ikke det at alle er enig med hva han mener

Hvis alle psykiatere ler og kødder bort slike problemer og syns det er teit, så er det ikke rart pasientene deres mistenker at de syns de er rare. Jeg fikk bekreftet min mening.

Tror ikke nhd lo av det, det gjorde ikke jeg heller selv om jeg syntes det var et godt svar. Men forstår jo hvis det støtet trådstarter, ikke alle har den samme oppfatningen av ting. Det er noe alle bør lære seg, respekt for hverandre.

Skrevet

For noen hjelper det med humor og ufarliggjøre det. Det er det som hjelper best for meg:)

Jeg skjønner at det kanskje sitter dypere hos tradstarter, selv om jeg må innrømme at jeg synes innlegget var litt komisk og humra litt, selv om det er aldri så ille for trådstarter. Jeg lurer på om trådstarter har vokst opp i en VELDIG religiløs familie?!!

Skrevet

Ikke for de der det sitter dypt. Men skjønner poenget deres. Men alikevel. Syns det var rart svar han svarte

AnonymBruker
Skrevet

TS HER. Thats the problem! Psykiaterne med en enorm lang utdanning, tar dommedag som spøk, og klarer ikke å sette seg inn i at folk som er relgiøse kan ha dødsangst av Dommedag. Fy og fy

Anonymous poster hash: b2e02...66c

stjernestøv
Skrevet

TS HER. Thats the problem! Psykiaterne med en enorm lang utdanning, tar dommedag som spøk, og klarer ikke å sette seg inn i at folk som er relgiøse kan ha dødsangst av Dommedag. Fy og fy

De tar alle vrangforestillinger som spøk tror jeg, men dommedag er jo seriøst for de relgiøse da...det burde respekteres. Men du har jo endel vrangforestillinger.

AnonymBruker
Skrevet

De tar alle vrangforestillinger som spøk tror jeg, men dommedag er jo seriøst for de relgiøse da...det burde respekteres. Men du har jo endel vrangforestillinger.

Syns du det, relgiøse vrangforestillinger mener du?

stjernestøv
Skrevet

De tar ikke vrangforestillinger seriøst, relgiøse eller ikke. Kan si "Du tror det ja" som man er den eneste i verden som tror det, men når det er åndelig er det mange som tror det.

Skrevet

Jeg synes du har ganske store vrangforestillinger. Går du i noe behandling- får du noen medisiner mot dette?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du har ganske store vrangforestillinger. Går du i noe behandling- får du noen medisiner mot dette?

ja, får abilify og zoloft.. men hjelper ikke så bra.. hvordan vrangforestillinger mener du jeg har?

Skrevet

Jeg tror kanskje at du gikk til en prostituert strider veldig mot den moral siden du er muslim (?). Og det igjen trigger tankene dine om at du har gjort noe galt og skal bli straffet av gud eller Allah, eller hvem det er man tror på.

I tillegg hadde du en ubehagelig opplevelse der som også setter igang "paranoide" tanker om at du er homo. 

Dessuten er det ingen som filmer deg, slik du beskriver, og mange menn har gjort det samme som deg!

Du er ung og det lov å feile! Du blir ikke straffet på noen måte:) Du må få hjelp til tvangstankene dine og de "paranoide" tankene/grulingen din:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...