Gå til innhold

Alvorlig syk psykisk - gjorde noe dumt Vær så snill å hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror kanskje at du gikk til en prostituert strider veldig mot den moral siden du er muslim (?). Og det igjen trigger tankene dine om at du har gjort noe galt og skal bli straffet av gud eller Allah, eller hvem det er man tror på.

I tillegg hadde du en ubehagelig opplevelse der som også setter igang "paranoide" tanker om at du er homo. 

Dessuten er det ingen som filmer deg, slik du beskriver, og mange menn har gjort det samme som deg!

Du er ung og det lov å feile! Du blir ikke straffet på noen måte:) Du må få hjelp til tvangstankene dine og de "paranoide" tankene/grulingen din:)

Beklager skrivefeil, jeg mente grubling!

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

18

• Caylee

6

• Trine

6

• stjernestøv

5

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje at du gikk til en prostituert strider veldig mot den moral siden du er muslim (?). Og det igjen trigger tankene dine om at du har gjort noe galt og skal bli straffet av gud eller Allah, eller hvem det er man tror på.

I tillegg hadde du en ubehagelig opplevelse der som også setter igang "paranoide" tanker om at du er homo. 

Dessuten er det ingen som filmer deg, slik du beskriver, og mange menn har gjort det samme som deg!

Du er ung og det lov å feile! Du blir ikke straffet på noen måte:) Du må få hjelp til tvangstankene dine og de "paranoide" tankene/grulingen din:)

Er veldig redd for å bli filmet av Allah, og at han skal vise til alle, så jeg blir flau og ydmykket. Er veldig redd for det, ja behandler sier også at jeg har paranoide vrangforestillinger...

tusen takk for hjelpen. Jeg er veldig lei meg, kunne du svart min andre tråd? ''' psykisk syk, planer om å reise til Syria''

Anonymous poster hash: b2e02...66c

stjernestøv
Skrevet (endret)

.......

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet

TS her: Jeg har ikke oppvokst i veldig Religiøs familie. Mine foreldre Ber ikke 5 ganger om dagen, jeg som er Religiøs i familien.

Skrevet

Åssen tenker du at Allah skal klare å filme hva alle gjør til enhver tid? Tror du ikke han i såfall er mer opptatt av å få straffet de som dreper, plyndrer, stjeler, voldtar og torturerer enn en stakkars tenåring som ble runka?

AnonymBruker
Skrevet

Åssen tenker du at Allah skal klare å filme hva alle gjør til enhver tid? Tror du ikke han i såfall er mer opptatt av å få straffet de som dreper, plyndrer, stjeler, voldtar og torturerer enn en stakkars tenåring som ble runka?

ts her, håper virkelig han ikke straffer meg !

AnonymBruker
Skrevet

TS her: Jeg har ikke oppvokst i veldig Religiøs familie. Mine foreldre Ber ikke 5 ganger om dagen, jeg som er Religiøs i familien. Anonymous poster hash: b2e02...66c

Man kan være regijos selm om man ikke ber fem ganger om daggn.

Anonymous poster hash: 9d64b...e2e

Skrevet

ts her, håper virkelig han ikke straffer meg !

Det jeg har merket er at du ikke har svar på noen av spørsmålene mine, hverken i denne tråden eller i den andre. Det burde være et bevis for deg at tankene bare er oppspinn og hjernen som tuller med deg. Det finnes ikke svar for det er ingen logikk.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg har merket er at du ikke har svar på noen av spørsmålene mine, hverken i denne tråden eller i den andre. Det burde være et bevis for deg at tankene bare er oppspinn og hjernen som tuller med deg. Det finnes ikke svar for det er ingen logikk.

Skal jeg prøve å ikke høre på tankene i feks 3-4 dager, og se hvordan det går?

Du burde bli psykolog! kanskje er du en, i mine øyner er du en psykolog! 

Det er så sant at tenk om Allah viser den første videon, mens jeg tror at han skal vise den siste, ( om han viser da)

Skrevet

Skal jeg prøve å ikke høre på tankene i feks 3-4 dager, og se hvordan det går?

Du burde bli psykolog! kanskje er du en, i mine øyner er du en psykolog! 

Det er så sant at tenk om Allah viser den første videon, mens jeg tror at han skal vise den siste, ( om han viser da)

Ahhh....tusen takk. Det er det hyggeligste jeg har hørt noen si til meg noen gang tror jeg. Jeg er ikke psykolog, jeg har så vidt hatt det som fag på videregående, men da lærte vi mest om teorier. Men jeg er elektriker og har jobbet med mange gutter på din alder. Merkelig med det, men når man jobber sammen over en lengre periode så blir de ganske åpne og snakker ivei om alle sine hormonelle problemer. Og jeg tenker at det nok kan være med å gjøre ting litt vanskeligere for deg. Kroppen din er muligens et kaos av homoner siden du er i slutten av tenårene.

Ja, det er helt sikkert ikke lett, men prøv å gjøre det. Sikkert lurt å sette et tidsperspektiv slik som du har gjort isetedfor å bare si "nå skal jeg slutte å tenke sånn". Det er litt mye å forlange at man bare skal slutte helt tenker jeg. Hadde det vært så lett hadde ikke psykologer hatt jobb.

Tror ikke han viser jeg. Og uansett så kan du jo ikke vite, som du skrev selv "jeg tror han skal vise..." Det er nok mer fornuftig å fokusere på det som kommer i livet og prøve å være et godt menneske, enn å henge seg opp i det som allerede er gjort for det får man ikke endret på uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...