Fiskemamma Skrevet 7. januar 2015 Skrevet 7. januar 2015 Jeg går til psykolog, som har skrevet en uttalelse til Barnevernet. Der har psykologen skrevet at det at jeg har hatt depresjon i over 1 år er bekymringsfullt. Behandleren min mener at de fleste er over depresjonen i løpet av 1/2 år med behandling. Jeg har vært innlagt 3 ganger på DPS og skal snart igjen, hatt 35 polikliniske samtaler i løpet av dette året og prøvd ut 5-6 forskjellige depresjonsmedisiner uten at det har gitt den virkningen som er ønsket. Vurderer nå hver morgen om jeg skal slutte å ta depresjonsmedisinen siden depresjonen hos meg bare blir verre. Tar 300 mg Wellbutrin Retard. Men hvor lenge varer en alvorlig depresjon, som jeg har? Er så oppgitt og frustrert og holder på å gi opp siden jeg ikke blir bedre.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. januar 2015 Skrevet 7. januar 2015 Vanligvis 4-6 mnd, men det er store individuelle variasjoner. For noen blir det varig - særlig om de har hatt flere episoder tidligere som har vært dårlig behandlet. Har du prøvd Wellbutrin og et SSRI i kombinasjon? 0 Siter
Fiskemamma Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Skrevet 8. januar 2015 Vanligvis 4-6 mnd, men det er store individuelle variasjoner. For noen blir det varig - særlig om de har hatt flere episoder tidligere som har vært dårlig behandlet. Har du prøvd Wellbutrin og et SSRI i kombinasjon? Er litt usikker på om jeg har det. Men regner med jeg skal gjennom en ny medisinvurdering ved neste innleggelse. Skremmende hvor lenge jeg har vært syk.... Men har vært syk tidligere, var i behandling da, men var ikke mye aktiv selv. Kan være derfor det tar så lang tid nå...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.