Gondor Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 God morgen! Jeg vet jeg ikke skal ta jerntabletter sammen med te fordi det vil hemme jernopptaket. Er det andre medisiner som ikke bør tas med kaffe eller te? Jeg finner ikke noe om dette i Felleskatalogen. Jeg drikker masse te og det er samtidig som jeg tar morgendosen min. Jeg vil jo ha full virkning av medisinene! Jeg står på: lamictal fluanxol wellbutrin cipralex levaxin 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 God morgen! Jeg vet jeg ikke skal ta jerntabletter sammen med te fordi det vil hemme jernopptaket. Er det andre medisiner som ikke bør tas med kaffe eller te? Jeg finner ikke noe om dette i Felleskatalogen. Jeg drikker masse te og det er samtidig som jeg tar morgendosen min. Jeg vil jo ha full virkning av medisinene! Jeg står på: lamictal fluanxol wellbutrin cipralex levaxin Tror ikke te har noe å si, men melk skal du vel ikke ta jern tabletter med. 0 Siter
ISW Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 God morgen! Jeg vet jeg ikke skal ta jerntabletter sammen med te fordi det vil hemme jernopptaket. Er det andre medisiner som ikke bør tas med kaffe eller te? Jeg finner ikke noe om dette i Felleskatalogen. Jeg drikker masse te og det er samtidig som jeg tar morgendosen min. Jeg vil jo ha full virkning av medisinene! Jeg står på: lamictal fluanxol wellbutrin cipralex levaxin Det tviler jeg på. Det man skal være forsiktig med, er å blande kaffe/te med SSRI'et Fevarin. Men andre medisiner bør gå greit. 0 Siter
skrevet Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 Når jeg var på DPS var det begrensninger på hvor mye kaffe vi fikk om morgenen, fordi de mente for mye kaffe ville forstyrre opptaket av morgendosen... Helt nazi jo. Og sannsynligvis bare tull etter min mening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.