larimar Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 Jeg er nå på dag 6 uten SNRI, og jeg opplever fremdeles såkalte "brain zaps". Er det noe jeg kan gjøre for å få de vekk? Jeg vil ikke gå på den igjen (jeg brukte lang tid på å seponere) og jeg har prøvd "kjerringråd" som jeg leste på nettet som omega-3 og magnesium men det hjelper heller ikke (jeg var/er desperat hehe). Må jeg bare vente? Hvor lenge da? Jeg klarer jo ikke å gjøre noen ting fornuftig, jeg ligger bare i sengen og prøver å bevege meg minst mulig. Noen som har noen råd eller erfaringer?? Eksperten?? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 Jeg er nå på dag 6 uten SNRI, og jeg opplever fremdeles såkalte "brain zaps". Er det noe jeg kan gjøre for å få de vekk? Jeg vil ikke gå på den igjen (jeg brukte lang tid på å seponere) og jeg har prøvd "kjerringråd" som jeg leste på nettet som omega-3 og magnesium men det hjelper heller ikke (jeg var/er desperat hehe). Må jeg bare vente? Hvor lenge da? Jeg klarer jo ikke å gjøre noen ting fornuftig, jeg ligger bare i sengen og prøver å bevege meg minst mulig. Noen som har noen råd eller erfaringer?? Eksperten?? Hos meg tok det over 1 måned før det minsket og tilslutt forsvant.. fluoxetin Anonymous poster hash: dc1f1...68c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 Jeg er nå på dag 6 uten SNRI, og jeg opplever fremdeles såkalte "brain zaps". Er det noe jeg kan gjøre for å få de vekk? Jeg vil ikke gå på den igjen (jeg brukte lang tid på å seponere) og jeg har prøvd "kjerringråd" som jeg leste på nettet som omega-3 og magnesium men det hjelper heller ikke (jeg var/er desperat hehe). Må jeg bare vente? Hvor lenge da? Jeg klarer jo ikke å gjøre noen ting fornuftig, jeg ligger bare i sengen og prøver å bevege meg minst mulig. Noen som har noen råd eller erfaringer?? Eksperten?? Trappet du ned med 25% pr mnd? Ifølge eksperten er det ingen som får slike seponeringsbevirkinger hvis de trapper rolig ned... Anonymous poster hash: 10ba6...8b9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 Hva er brain zaps? Slags "strømstøt" i hodet. Anonymous poster hash: 10ba6...8b9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. januar 2015 Skrevet 8. januar 2015 Slags "strømstøt" i hodet. Anonymous poster hash: 10ba6...8b9 Åja, takk for svar. 0 Siter
larimar Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Skrevet 9. januar 2015 Trappet ned i 3-4 måneder, var ikke på en høy dose. Er litt bedre i dag, krysser fingrene for at det fortsetter sånn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.