Gå til innhold

"Brain zaps"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på dag 6 uten SNRI, og jeg opplever fremdeles såkalte "brain zaps". Er det noe jeg kan gjøre for å få de vekk?

Jeg vil ikke gå på den igjen (jeg brukte lang tid på å seponere) og jeg har prøvd "kjerringråd" som jeg leste på nettet som omega-3 og magnesium men det hjelper heller ikke (jeg var/er desperat hehe).

Må jeg bare vente? Hvor lenge da? Jeg klarer jo ikke å gjøre noen ting fornuftig, jeg ligger bare i sengen og prøver å bevege meg minst mulig.

Noen som har noen råd eller erfaringer?? Eksperten??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå på dag 6 uten SNRI, og jeg opplever fremdeles såkalte "brain zaps". Er det noe jeg kan gjøre for å få de vekk?

Jeg vil ikke gå på den igjen (jeg brukte lang tid på å seponere) og jeg har prøvd "kjerringråd" som jeg leste på nettet som omega-3 og magnesium men det hjelper heller ikke (jeg var/er desperat hehe).

Må jeg bare vente? Hvor lenge da? Jeg klarer jo ikke å gjøre noen ting fornuftig, jeg ligger bare i sengen og prøver å bevege meg minst mulig.

Hos meg tok det over 1 måned før det minsket og tilslutt forsvant.. fluoxetin

Anonymous poster hash: dc1f1...68c

AnonymBruker
Skrevet

Trappet du ned med 25% pr mnd? Ifølge eksperten er det ingen som får slike seponeringsbevirkinger hvis de trapper rolig ned...

Anonymous poster hash: 10ba6...8b9

AnonymBruker
Skrevet

Hva er brain zaps?

Slags "strømstøt" i hodet.

stjernestøv
Skrevet

Slags "strømstøt" i hodet.

Åja, takk for svar.

Skrevet

Trappet ned i 3-4 måneder, var ikke på en høy dose. Er litt bedre i dag, krysser fingrene for at det fortsetter sånn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...