Gå til innhold

NHD og andre - råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden havnet jeg i "kjelleren" fullstendig og tankene mine var et salig rot. Var noen som fikk vite det og ble satt i gang leting for jeg maktet ikke være hjemme siden den utløsende faktoren var der. Politiet ringte meg (de kjenner meg på godt og vondt), men klarte ikke svare de pga tankekjøret. Hadde jo sterk angst, depresjon og selvmordstanker i tillegg. Jeg ble funnet av politiet og fraktet til fastlegen min, men det jeg lurer på er hvordan kunne de vite hvem fastlegen min var? Jeg hadde ikke sagt noe. Og den ene betjenten snakket med legen alene så lurer jeg jo på hvorfor og har jeg rett til å få vite hva som er blitt sagt?

Fikk heldigvis snakket med AAT på DPS og blir satt i gang noe som skal hjelpe meg.

Har hørt de kan kontakte kommunelegen for å vite hvem som er en persons fastlege, men hva slags kriterier er det for at de skal få vite det?

Og hva gjør jeg om dette skjer igjen? Klarte jo ikke ringe til noen som helst.

I samtale med AAT så sa de at hvis det ikke roet seg for meg så kunne jeg bli innlagt for å få ro. Jaha

på hvilken måte tenker de og hvor lenge? Ble liksom ikke helt klok på det. Håper noen kan hjelpe meg i å bli litt klokere :-)

Skrevet

Fastlegen er lett å finne med personnummer. Det er bare å søke i fastlegeregisteret. Det kan kanskje være at DPS har ringt politiet også hvis dem var bekymra?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...