Gå til innhold

Jippiiii

Gjest svinging

Anbefalte innlegg

Gjest svinging

Nå har jeg hatt det bra i flere dager og iflg. vår eminente nettpsykiater kan jeg gi noe av æren til en ny medisin, Zyprexa.

Jeg sover bedre og har det bedre; nesten slik at jeg begynner å lure på om det grenser til en ny runde med hypomani.... Eneste ulempen er at jeg er så sulten og maten smaker så altfor godt - og det nå rett før jul! Men jeg har ikke det tankekaoset i hodet og lite angst, så det er kanskje slik det er å være frisk?

Jeg håper ihvertfall på det! Samtidig fikk jeg en melodi fra en fæl radioreklame i hodet om alle oss her inne som kanskje også kunne hatt nytte av denne vidundermedisinen - vi har jo mye erfaringer etterhvert......

Ikke alle kan kalle seg det samme som oss: expert! (..) Så løp å kjøp!!!!!!

God jul til alle som vil og kan ha det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40330-jippiiii/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Zyprexa er en utmerket medisin, men........

Mange får økt matlyst og vektøkning. Den første måneden er den mest kritiske tiden.

Ha derfor rikelig med kålrot og gulrot liggende lett tilgjengelig. Ta dessuten en spasertur på minst en halv time hver dag.

Ønsker deg en fin jul :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40330-jippiiii/#findComment-151865
Del på andre sider

Gjest svinging

Zyprexa er en utmerket medisin, men........

Mange får økt matlyst og vektøkning. Den første måneden er den mest kritiske tiden.

Ha derfor rikelig med kålrot og gulrot liggende lett tilgjengelig. Ta dessuten en spasertur på minst en halv time hver dag.

Ønsker deg en fin jul :-)

Takk for rask respons - but too late...

Dagens første måltid er allerede inntatt, i form av 2 brødskiver med sylte, gravlaks og tomatsild, alt toppet med en skje rømme...

Dette står kanskje ikke oppført som ja-mat?

Turen jeg bør gå med mine to hunder er allerede delegert til eldstepoden; husmora har dagen full av gjøremål må vite.

Men når alt kommer til alt - det vil nok lønne seg å prioritere kålrot og gulrøtter og en kveldstur i dagene som kommer. Det blir nok av kalorier uansett.... En trøst å høre at det er verst den første måneden!

God jul til deg og - og takk for hjelpen i løpet av året!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40330-jippiiii/#findComment-151869
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...