Gå til innhold

Nettopp svelget 13 fontex---

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke sånn at man blir mindre deprimert jo flere man tar ;)

mvh,

Jeg vet det da... at man ikke blir mindre deprimert jo mer man tar. Men jeg hadde håpet å føle noe annet. Bare hva som helst! Svimmelhet, skjelving, krampe, koma, just something! Alt for å slippe tankene litt...

Takk for svar forresten!!!! :)

Jeg vet det da... at man ikke blir mindre deprimert jo mer man tar. Men jeg hadde håpet å føle noe annet. Bare hva som helst! Svimmelhet, skjelving, krampe, koma, just something! Alt for å slippe tankene litt...

Takk for svar forresten!!!! :)

KJære deg!

Hvis du har noen i fysisk nærhet synes jeg du skal si fra om hva du har gjort.

Hvis du er alene synes jeg du skal ringe SOS hjelpetlf., Mental helses tlf. Har ikke nr. her, men du kan ringe 180 og bli satt over videre. kanskje burde du også ringe 113 for å si fra hvor mange tbl du har tatt og få vurdering fra dem.

Tenker på deg.

*klemmer*

Gjest ikke farlig

KJære deg!

Hvis du har noen i fysisk nærhet synes jeg du skal si fra om hva du har gjort.

Hvis du er alene synes jeg du skal ringe SOS hjelpetlf., Mental helses tlf. Har ikke nr. her, men du kan ringe 180 og bli satt over videre. kanskje burde du også ringe 113 for å si fra hvor mange tbl du har tatt og få vurdering fra dem.

Tenker på deg.

*klemmer*

Dagens AD er ikke farlig å ta en overdose av. De er laget slik nettopp fordi de gis til personer som kan prøve å ta livet av seg med disse tablettene. Men det går altså ikke.

Ana16 du må prøve å finne andre metoder å slippe unna tankene på enn å ta tabletter. Ring til noen, hjelpetelefonen eller en venn. Vask huset, les en bok, gjør ett eller annet bare ikke bli sittende å gruble for det hjelper i allefall ingenting.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...