mammanito Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Har merket at 6 åringen min promper mye for tiden, til og med i søvne. Hun har fra før atopisk eksem, og har testet positivt for eggehviteallergi, samt husstøv, paranøtter og hasselnøtter. De testet ikke ang melk den gangen, men mye luft i magen kan kanskje tyde på det? Hun drikker ikke så mye melk i det daglige, vil gjerne ha O'boy, men prøver å begrense det. Men får en liten kartong skolemelk på skolen, samt hun spiser en del ost. Avføringen er normal, men hun har i det siste klaget over at hun fort blir kvalm, særlig på bilturer. i samme perioden som hun nå har fått mer "promping" har jeg også merket at eksemet har blusset ekstra opp på hendene.... Hva tror dere, burde jeg fått sjekket ang. om hun ikke tåler laktose? Tenker litt på glutenintoleranse og... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403523-6-%C3%A5ring-med-mye-luft-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.