Gå til innhold

Syk kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Gjest Paganini

God jul og godt nyttår allesammen:) Jeg er i sterk psykisk ubalanse, og av den ikke mindre kjente grunnen: Kjærlighet. Jeg lurer på om det går ann å hate en person like mye som man elsker en? Hvis man sånn f.eks da.. møtte ei jente, som man ble helt bortreist i, stormforelsket, og hun sier/gir utrykk for det samme, men senere viser det seg at hun har type, og har tenkt til å holde med han. Men hun vil fortsatt "VÆRE VENNER!" men neste gang man treffes er hun litt mere enn bare venner.. Men etter at hun har dratt, ringer hun og sier at hun fortsatt satser på denne fyren hun er sammen med.. På den tida har man da rukket å bli mer og mer forelsket, samtidig som man hater vedkommede mer og mer i samme retning.. Jeg føler meg som en 143,5% psykopat, og lurer på hva dere, mine engler i denne nødens stund mener og kan gi råd om hva jeg burde gjøre.. Jeg har det skikkelig vondt, jeg vet rett og slett ikke helt hvor dette ender hen, og trenger all hjelp jeg kan få.. Stor juleklem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40364-syk-kj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du har to muligheter:

1. Hun er en del interessert. Du kan ta opp kampen, gi alt, ofre alt og tåle alt. Da kan du vinne............., eller tape.

2. Du kan droppe henne.

Det fine er at valget er ditt :-)

God jul!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40364-syk-kj%C3%A6rlighet/#findComment-152000
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...