Gå til innhold

Hva blir det av meg? Lengter etter å få fred...

Anbefalte innlegg

Gjest LifeSucks

Føler meg 'fattig'!! Savner så mye. Mye mangler i livet mitt, som jeg ser at andre har mye av. Er veldig bitter for at akkurat jeg ble meg, med den personligheten jeg har. Jeg MÅ jo være forstyrret på en eller annen måte! Folk synes vel jeg er merkelig.

Jeg har så mange rare tanker. Er det bare meg som tenker slik om meg selv, eller gjør andre det også?

Ikke så rart om jeg har fått rare tanker i hodet mitt, med den barndommen og ungdommen med fæle opplevelser som jeg har hatt... Jeg er nok blitt veldig preget av dette. Samtidig har jeg vokst opp hos rare foreldre. De holder seg mest hjemme og styrer ikke med så mye annet enn hundene sine. Det virker som om de ikke bryr seg særlig om meg. Og jeg skjønner at jeg kan ha blitt litt rar på grunn av det også.

De besøker aldri meg eller søsteren min. Bare om de blir invitert. Det har hendt at de finner på tåpelige unnskyldninger for ikke å komme...

Nå er det jul snart, den er rett rundt hjørnet og her sitter jeg og er trist og føler meg som et stort null!!!

Ønsker meg så sårt noe annet!

Min ønskeliste hvis det finnes noen Gud:

------------------------------------------------------------

* Mot til å leve livet

* Gode venner som bryr seg om meg. Vi (jeg og mannen) hadde et par som vi trodde var våre venner. Men nå har de funnet seg noen andre som de tilbringer mye tid sammen med. (Blir en trist nyttårsaften. Den holdt vi for dem i fjor. Gjett om vi hadde styrt og stelt for å gjøre alt så bra som mulig...Hvorfor gjør ikke de det samme for oss i år?) Hva må man gjøre for å bli likt?

* Familie som jeg kan være meg selv med, UTEN å måtte streve så voldsomt for å få dem til å like meg, bry seg om meg.

* Jobb jeg klarer å mestre. Ikke minst at jeg beholder jobben, til tross for at jeg er så fjern for sjefene mine...

* Ønsker meg arbeidslyst igjen. Føler meg utbrent!

* Ønsker meg barn snart. Vi skal adoptere og det er en grusom prosess å måtte gjennom. På toppen av det hele må vi kanskje vente 2-3 år for å få det. Bare fordi vi ønsker en hvit en og ikke en brun en.

* Ønsker meg en mann som snakker mer med meg. Som bryr seg om meg som mer enn en venn. Forholdet har kjølnet veldig. Det er nok mest min skyld. Jeg er fæl.

* Ønsker meg godt humør. Ønsker sterkt å være glad og lykkelig. Det er det lenge siden jeg har følt!

* Ønsker meg mot til å slanke meg. De siste fire fem årene (knalltøffe år) har jeg gått opp 30 kilo. Så jeg er overvektig. Har trøstespist for mye og ikke minst isolert meg. Har ikke orket å trimme.

GOSH sånn kan jeg holde på, for det er så mye mer.....

Fixer ikke livet jeg... :-( Snusf) Det beste hadde nok vært å ikke være mer... Borte for alltid...Slippe å streve sånn...

Det er trist at det skal være sånn. Men...

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Har forsøkt å sende deg mail, men den kommer ikke igjennom.

Vi har valgt å fjerne den mest destruktive delen av ditt innlegg. Doktor Online er ikke rett sted for slike henvendelser. Det er alltid hjelpeapparatet (legevakten) i den kommunen du oppholder deg i, som er rett plass å henvende

seg for hjelp. Meldinger om selvdestruktiv adferd blir fjernet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...