Gå til innhold

kafe i oslo der psykisk syke kan spise?

Anbefalte innlegg

jeg lever på big mac, har psykisk lidelse. klarer ikke lage mat selv. det er så usunt jeg kommer til å dø ung...fins det kafe i oslo der psykisk syke kan kjøpe mat til en ok pris? har hørt om Jordal kafe, men finner lite info på nettet.

Anonymous poster hash: e1693...55f
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403740-kafe-i-oslo-der-psykisk-syke-kan-spise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på Jordal noen ganger. God mat og billig. Du går av på Ensjø t-bane og tar til høyre når du kommer opp trappen forbi narvesen. Jeg husker ikke hvilke dager de er åpne. Men du finner sikkert noe info om du søker.

Anonymous poster hash: e23de...e6d

Var på Jordal noen ganger. God mat og billig. Du går av på Ensjø t-bane og tar til høyre når du kommer opp trappen forbi narvesen. Jeg husker ikke hvilke dager de er åpne. Men du finner sikkert noe info om du søker.

Anonymous poster hash: e23de...e6d

tusen takk =)

Annonse

jeg lever på big mac, har psykisk lidelse. klarer ikke lage mat selv. det er så usunt jeg kommer til å dø ung...fins det kafe i oslo der psykisk syke kan kjøpe mat til en ok pris? har hørt om Jordal kafe, men finner lite info på nettet.

Jeg vet bare om Nordre Aasen

http://www.nordreaasen.no/?did=9081980

og Nydalen voksneopplæring,

Jeg spiser ingen av stedene, da de ikke har mat jeg spiser, feks fisk og vegetar, bare kjøttretter.

Jeg har spist på et "brunt sted" med Bella Dotte, men der likte jeg ikke maten, men dyrt var det ikke.

Men jeg fikk det jeg oppfattet som et rart brødstykke til det, det stod var løksuppe...

Det smakte forferdelig!

Jeg antar at du ikke etterspør spisesteder spesielt for psykisk syke siden du er stamgjest på McDonalds? Det fins jo et utall billige spisesteder i Oslo, du trenger neppe gå langt ;)

Du kan jo også forsøke google, her er ett eksempel på "treff":

http://www.aftenposten.no/sulten/Her-far-du-billig-og-bra-mat-i-Oslo-7689819.html

Bon apetit :)

Litt av poenget var vel billig? Ingen kan slå deilig middag på jordal kafe for 40,- Sist gang jeg var der, så fikk jeg en diger kotelett med nydelig saus og 4 poteter , desserten kostet 5,-

Prisene på jordal er selvfølgelig subsidiert. 30,- - 40,- kroner for en full middag, det kan ikke seriøse private aktører hamle opp med :)

• 6 år senere...
AnonymBruker
Inner self skrev (På 4.2.2015 den 14.21):

Litt av poenget var vel billig? Ingen kan slå deilig middag på jordal kafe for 40,- Sist gang jeg var der, så fikk jeg en diger kotelett med nydelig saus og 4 poteter , desserten kostet 5,-

Prisene på jordal er selvfølgelig subsidiert. 30,- - 40,- kroner for en full middag, det kan ikke seriøse private aktører hamle opp med :)

Jodal Kafe er nedlagt nå. ☹️

Anonymkode: 026a3...5d4

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jodal Kafe er nedlagt nå. ☹️

En tråd om kaféer i Oslo går ut på dato lenge før det har gått 6 år. 

Hvis man skal dra fram så gamle tråder, bør temaet være mer aktuelt enn dette.

AnonymBruker
laban skrev (Akkurat nå):

En tråd om kaféer i Oslo går ut på dato lenge før det har gått 6 år. 

Hvis man skal dra fram så gamle tråder, bør temaet være mer aktuelt enn dette.

Bør være greit at folk vet den nå er nedlagt (skjedde bare for et par måneder siden , faktisk).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...