Gå til innhold

Utredning Haukeland


Gjest Gutt

Anbefalte innlegg

Hei

Eg har nå vert i kontakt med fast lege og urologisk pol ved SiR ang mine problemer om natten, Legene på SiR har tatt en del prøver men har ikke funnet ut noe hvorfor eg tisser på meg mens eg sover og må derfor bruke bleie om natten som er ekkelt.

Har nå fått vite av min lege på SiR at eg skal til Haukeland for videre utredning. men legen min har ikke sagt noe hva slags prøver eg skal ta.

Mitt spørsmål er. Noen som tidligere har vert på Haukeland på utredning som vil forklare litt hva slags prøver og sånt di tar der.

Ønsker seriøse svar

Hilsen

Gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til gutt.Du skal til en utredning på Haukeland.De er svært dyktige der, og har flere uroterapeuter og urologer. Vet ikke helt hva slags utredning du skal til men de skal sikkert be deg i forkant å fylle ut en liste som viser noe om tissemønsteret ditt på dagtid, også mengde du drikker.Du skal nok også tisse på en uroflow. Det er en spesiell toalett, som viser litt om menge urin ved sterk trang, litt om strålen, og om du bruker magemuskler mye ved vannlating. Dette er bare kort om noe av det jeg tror du skal igjennom når du kommer til Haukeland.Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...