beib Skrevet 27. desember 2001 Skrevet 27. desember 2001 føler meg så rar,jeg er utenfor meg selv,jeg tror typen min spiller ett spill med meg,det er noe som ikke stemmer,jeg tror han og xen gjør dette bare for og piffe opp forholde sitt,vi har vært sammen i 4 mnd.føler meg overvåket...er så rar,vondt i hodet..typen min fortalte i går at xen sku inn på samme psyk avd som meg etter nyttår,mamma ringte opp dit i dag og det stemte ikke,altså det var løgn,gjør han det bare fordi jeg ikke skal legge meg inn og for at jeg ska gå rundt som dette.alle vil meg noe vondt,hjelp meg...hva er det som skjer??? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. desember 2001 Skrevet 27. desember 2001 Jeg kan ikke gi deg noe godt svar på hva som skjer. Kan det være at det er din sykdom som gjør at du tror at han er i mot deg? 0 Siter
beib Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Skrevet 27. desember 2001 Jeg kan ikke gi deg noe godt svar på hva som skjer. Kan det være at det er din sykdom som gjør at du tror at han er i mot deg? er jeg blitt psykotisk? har kutta meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.