Gå til innhold

NHD/eller andre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spørsmål jeg lurte på om noen kunne være så snill å svare på..

Jeg er fryktelig redd..har lest mange innlegg og skjønner at jeg ikke er den eneste(stå på alle sammen)uansett har jeg gjort _fryktelig_ mye_ dumt i jula=(

Jeg hadde et ganske lavt kaliumnivå for noen uker siden og fikk 3tabl for å få det opp.Idag var jeg så _dum_ at jeg tok et x antall avføringstabl og jeg lurte på om kaliumnivået mitt vil bli skummelt lavt igjen da??HAr ikke tatt avføringstabl på lenge før i dag men har spydd hver dag siden jeg tok de tabl som er ca 2uker siden.

JEg har vært pumpet for overdose av pinex for noen måneder siden.Da fikk jeg høre to ulike ting fra to forskjellige leger.Den ene legen sa at jeg ikke kunne dø av overdose med paracept,"bare" få alvorlig leverskade.Den andre legen sa at jeg kunne dø ELLER få alvorlig leverskade.Jeg lurer på..hvilken påstand er rett??

Hadde blitt _veldig_ takknemlig for svar..

Go Jul Klem til de som vil ha...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

1. En mulig kaliummangel kan du kompensere for ved å spise en banan om dag.

2. Ja, det er fullt mulig å miste livet ved å ta en stor nok dose paracetamol. Kanskje like ille er det at det er enda større sjanse for at de redder livet ditt, men at du kommer ut med en varig leverskade og blir "grønnsak".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...