Gå til innhold

nhd...hjelp i jula.....finnes det???

Anbefalte innlegg

Heia!

jeg har vært psyk. pasient lenge og får egentlig endel hjelp...men nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre... den psyk. avd. jeg er tilknytta har juleferie. og det har psykologen og legen "min"også men nå har det kommet på endel ting i jula som har gjort ting veldig mye vanskeligere...

er hjemme hos familien min men det som har skjedd har gått utover oss alle sammen....og vi har mange forskjellige måter å reagere på. jeg klarer rett og slett ikke si noe om mine følelser.... hvor kan jeg henvende meg????

HJELP sier nå bare jeg idag....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40471-nhdhjelp-i-julafinnes-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det vil alltid finnes en kommunal legevakt for øyeblikkelig hjelp.

Nå er det ikke slik at alle vansker og alle konflikter trenger å løses eller snakkes om umiddelbart. Ofte vil det være langt mer hensiktsmessig å bære dem med seg til den faste behandleren. Det ligger en bedring og en modning i det at en kan holde en stund på frustrasjoner før en får "snakket ut" om dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...