AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Dette er sikkert en banal ting for andre men ikke meg. Jeg sliter med depresjoner og eupf som betyr svigninger og for meg variasjoner i løpet av en dag. Jeg har vanskelig for å følge de mål jeg har satt meg. Jeg er fullstendig avhengig av Seroquel for angsten og har lagt på meg myyye siden jeg begynte med den og har bmi på ca 35..... I det siste har jeg vært en god del mer stabil enn før, det er snakk om en stabilitet jeg ikke har hatt før. Men ennå kan jeg bli satt ut av panikkangst når jeg er ulike steder. Poenget er at siden jeg føler meg mer stabil så vurderer jeg å begynne å trene. Har et treningssenter fem minutter gange hjemmefra, uten bindingstid. Jeg har kjempelyst men vegrer meg. Største grunnen er problemet mitt med å være "synlig". Jeg kunne brukt nøkkelkort og trent utenom åpningstidene, men jeg er engstelig for det. En vet aldri hvem som kommer til å være der og jeg er redd for å bli overfalt i verste scenario. Derfor må jeg gå dit i åpningstidene og da er det sikkert masse folk der. Jeg skjemmes over meg selv og min overvekt. Liker ikke være synlig. Redd andre skal le av meg. Sammenligner meg med de "vellykkede" der. Og kanskje derfor får jeg panikkangst. Men da er det heldigvis kort vei hjem. Har en fortid med mobbing, så alt det der blir så reelt for meg. Skal dette stoppe meg? Blir også veldig demotivert av spisekick jeg får av Seroquel. Da føler jeg det ikke er vits i å trene...... Jeg ber vel om råd, innspill og andres erfaringer her... er på leting etter motivasjon, "gutsen" jeg hadde tidligere, men som jeg mistet siste årene pga dyp depresjon....noen i samme båt? Setter pris på innspill fra andre også Anonymous poster hash: 07d1b...75f 0 Siter
Underbar Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 MÅ du trene på treningssenter da? Jeg har kort på treningssenter, men jeg liker mye bedre å trene utendørs. Løpeturer (evt gåturer) i frisk luft gir meg utrolig mye mer enn å svette innendørs sammen med en haug andre mennesker. Det anbefales 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 MÅ du trene på treningssenter da? Jeg har kort på treningssenter, men jeg liker mye bedre å trene utendørs. Løpeturer (evt gåturer) i frisk luft gir meg utrolig mye mer enn å svette innendørs sammen med en haug andre mennesker. Det anbefales Tror jeg skal gjøre det ja men vil trene styrke også så jeg ikke blir så slapp i fisken Men fikk rekvisisjon fra legen til fysioterapeut. Lurer på å prøve det først....og prøve å gå turer i tillegg.....Anonymous poster hash: 07d1b...75f 0 Siter
Underbar Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Tror jeg skal gjøre det ja men vil trene styrke også så jeg ikke blir så slapp i fisken Men fikk rekvisisjon fra legen til fysioterapeut. Lurer på å prøve det først....og prøve å gå turer i tillegg.....Anonymous poster hash: 07d1b...75f Alt av styrkeøvelser kan gjøres hjemme! Kjøp en treningsmatte, evt et par vekter og en fitnessball også. Da har du det du trenger for å bli stram og smekker 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 På et treningsstudio er folk så opptatt med seg selv og sin egen trening at ingen vil være opptatt av deg. Du finner dessuten folk i alle størrelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.