Gondor Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Kan en hypomani kreve så mye energi at man til slutt faller helt sammen? Jeg har sovet i 24 timer. Kom meg opp for noen timer siden og er frisk og opplagt. Gleder meg til resten av dagen. 0 Siter
missmas Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Ja. Jeg ble lagt inn for hypomani/var på grensen til manisk psykose, for to år siden. Første natta innlagt sov jeg hele natta og dagen og ble skrevet ut. To mnd senere ble jeg lagt inn for manisk psykose, det hadde bare eskalert til tross for at det tok lang tid før søvnen opphørte 0 Siter
missmas Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Men jeg sov bare noen timer i døgnet i to mnd før jeg sluttet helt å sove og ble psykotisk Nå nylig opphørte søvnen igjen og jeg ble manisk og innlagt og landet mye fortere denne gangen der jeg fikk hjelp etter noen dager fremfor flere måneder 0 Siter
Gondor Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Skrevet 30. mars 2015 Kanskje det ideelle hadde vært å få noen sovetabletter i tidlig stadium av en mani? Men ikke talom om jeg hadde tatt de! Denne gangen falt jeg bare sammen av meg selv. Jeg har fått en ny stoffskiftemedisin som bikker meg over i hypomani. Jeg skal ta kontakt med legen etter påske og diskutere det med henne. Denne medisinen fører også med seg fysisk energi, noe jeg trenger, så det er vanskelig å se for seg at jeg går særlig ned i dose. Så godt at du fikk hjelp i tide! Går det bra med deg nå? 0 Siter
missmas Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Går bra bortsett fra alt jeg har rotet til og vekta har økt til 81 kg! Zyprexa-vekt 0 Siter
Gondor Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Skrevet 30. mars 2015 Uff da. Zyprexa var djevelens medisin for meg på alle måter. Håper du klarer å ordne opp i livet ditt nå! Tenkt på noe annet ap? 0 Siter
Beautiful_Creatures Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Kanskje det ideelle hadde vært å få noen sovetabletter i tidlig stadium av en mani? Men ikke talom om jeg hadde tatt de! Denne gangen falt jeg bare sammen av meg selv. Jeg har fått en ny stoffskiftemedisin som bikker meg over i hypomani. Jeg skal ta kontakt med legen etter påske og diskutere det med henne. Denne medisinen fører også med seg fysisk energi, noe jeg trenger, så det er vanskelig å se for seg at jeg går særlig ned i dose. Så godt at du fikk hjelp i tide! Går det bra med deg nå? Kan jeg spørre deg om hvilken stoffskifte medisin du har fått? Jeg har brukt Levaxin i mange år men har dessverre ikke optimal effekt av denne (selv om prøvene ser såkalt "normale" ut). 0 Siter
Gondor Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Skrevet 30. mars 2015 Liothyronin. Bensin for den bipolare hjerne. Det sa pang både psykisk og fysisk. Jeg har gått ned i dosen Levaxin samtidig som jeg har fått den nye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.