Gå til innhold

vonde legger


Gjest emmi

Anbefalte innlegg

jeg har i et par år slitt med en kneskade, har vært hos lege og han sier at mange unge jenter får overbelastnings skader, og at det bare må gå over.

Etter lege besøket sluttet jeg med jogging og løping, men knærne er ikke lenger problemet det er leggene!

De er kjempe vonde og det er akkurat som om det er klumper i de, jeg kan ikke løpe 5 meter en gang uten at det gjør vondt.

er det noen som har det samme problemet eller vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest John Gunnar Oppheim

Hei, emmi!

Det er dessverre en kjent sak at belastningsskader er et område hvor det råder lite kunnskap om effektiv behandling. Selv har jeg hatt denne typen skader som spesielt interessefelt i mange år, og har på bakgrunn av det utviklet et hefte som inneholder nøyaktige framgangsmåter for å bli bra igjen. Send en epost dersom du kunne tenke deg mer info om dette.

Vennlig hilsen

http://www.doktoronline.no/homepage/johngunnar/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...