kanskje Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Det ser vist ikke ut til at jeg skal få det noe bedre. I over ei uka nå.har jeg fråtset i mat. Trøkt innpå til det tyter ut alle veier. Og så får jeg SKIKKELIG dårlig samvittighet. Har liksom sagt at jaja,greit,jeg får heller bare trøkke innpå,så kan jeg heller lavære å spise noe imorgen. Men har det funka??Neida........ Klarer ikk å lavære.Klarer INGENTING jeg. Men nå er det stopp. MÅ ned ivekt til jeg skal til legen på fredag. Må få bort alle kiloene jeg har lagt på deg i jula.Snart kommer jeg meg ikke opp av stolen,og det trengs heiskran for å få det til. Så for at de skal slippe utgifter til det,så må jeg foreta meg noe. Hørest helt sikkert dumt ut,men for meg er dette virkeligheten. Orker ikke mer. Men hva kan jeg gjøre???? Skal ikke til noe samtale før fredag.(lege og bup). Men jeg skal være flink.Holde meg unna maten,da er det iallefall noe jeg klarer,og kan mestre. My life sucks!!! Frustrerende klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40558-nhdandre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
blesha Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 hei kanskje sendte du mail dit jeg sa du skulle i går/natt? håper inderlig det!!! Du trenger virkelig hjelp, og det kan du ikke få hvis du ikke prater med noen om hvordan du har det. noen ganger er det ikke nok bare å skrive eller snakke over nettet. husk at du kan skrive her på forumet når som helst, ikke slutt å skrive! og du vet du kan ringe meg. PS: sorry at jeg skrev dette på psykiatri- forum, men føler at det liksom ikke passet på meldingsforumet heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40558-nhdandre/#findComment-152695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Det er vanskelig (umulig) å råde deg når jeg ikke kjenner de faktiske forhold. Har du lagt på deg 2 kg fra 39 til 41, eller fra 96 - 98? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40558-nhdandre/#findComment-152697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskje Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Det er vanskelig (umulig) å råde deg når jeg ikke kjenner de faktiske forhold. Har du lagt på deg 2 kg fra 39 til 41, eller fra 96 - 98? Veit ikke hvor mye jeg veier,men innbiller meg iallefall at jeg må ha gått opp mange kg. Samtidig er det frustrerende å ikke vite,for da hadde jeg iallefall hatt et utgangspunkt. Vil bare ha orden på livet,noe som jeg ikke har,og som er veldig etterlengtet. Hva har jeg gjort for å fortjene dette???? Må ha vært en skikkelig dårlig unge fra jeg var liten av. Nei,det skal ikke være enkelt å leve. klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40558-nhdandre/#findComment-152700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskje Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Det er vanskelig (umulig) å råde deg når jeg ikke kjenner de faktiske forhold. Har du lagt på deg 2 kg fra 39 til 41, eller fra 96 - 98? Veit ikke hvor mye jeg veier,men innbiller meg iallefall at jeg må ha gått opp mange kg. Samtidig er det frustrerende å ikke vite,for da hadde jeg iallefall hatt et utgangspunkt. Vil bare ha orden på livet,noe som jeg ikke har,og som er veldig etterlengtet. Hva har jeg gjort for å fortjene dette???? Må ha vært en skikkelig dårlig unge fra jeg var liten av. Nei,det skal ikke være enkelt å leve. klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40558-nhdandre/#findComment-152701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Hei kanskje..takk for svar på tidligere innlegg. Joda jeg har hatt det på samme måte i jula..spisekick i ei sammenhengende uke. heldigvis kom jeg meg tilbake til psykehuset. Der funker ting lettere med faste spisetider. Gått opp 5 kg i følge vekta på psykehuset. fikk helt panikk! Er det mulig å legge på seg en kg pr dag!!? (hadde en bmi på 15.1) Fikk snakka med legen seinere på dagen og hun sa at jeg måtte legge på meg enda mer og at det var bra at jeg hadde spist masse i jula..hun skjønner jo ikke en meter om spiseforstyrrelser. Dette må gå sakte..ikke ved hjelp av overspising iaffal. Kjære kanskje, du sa noe om at du skal bli innlagt..da kommer det sikkert til å gå bedre. faste matrutiner..mere kontroll til en lærer seg et noenlunde normalt spisemønster. For meg er det det veldig trygt iaffal. Neste mål nå hvis jeg ikke kommer ned i vekt igjen(som egentlig er det eneste jeg vil) er å kunne beholde de kiloene jeg har fått på meg over en periode uten å få kjempeangst for hva jeg spiser. Det må jo bety at en er på bedringens vei? men håper nesten på et tilbakefall..dumt hva? Motstridende følelser hele tida. Men nå jobber tida mot meg. Jeg skal 2 uker til syden i slutten av januar, og da må jeg være ferdig på psykehuset, og kan ikke se ut som et beinrangel i syden heller. Tanta mi ville vel få sjokk da og jeg orker ikke noe mas fra henne. Hun vet ingenting. (ser henne sjelden) Men nå føler jeg meg skikkelig feit og uappetittelig. Og i morgen er det nyttårsaften med spising igjen. Har tenkt å unne meg litt god mat, men har panikk for å bli veid på psykehuset dagen etter. Må først gå ned liksom. Ikveld var jeg og dattern min på kino og så Lord of the rings. Klarte å stappe i meg en pose med smågodt. Men var ute og gikk en time idag, og spist bare middag, så jeg har ikke den helt store panikken nå. Verre med morgendagen. Kanskje dumt å ønske deg godt nytt år når jeg vet hvordan du sliter, men jeg tar sjansen allikevel og ønsker deg det beste, og at det ordner seg litt når du blir lagt inn. klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40558-nhdandre/#findComment-152751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.