DoleMari Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3028929&rom=MP -Jeg vil nødig gruble mer enn jeg gjør allerede. Er denne verdt å lese da? 0 Siter
Kalevaala Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har ikke lest den, men har lest en annen god bok av samme forfatter. (Da Nietzsche gråt). Etter å ha lest overfladisk om den, ser den for meg ut som en bok som skal hjelpe deg å ikke gruble for mye? 0 Siter
DoleMari Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Skrevet 16. mai 2015 Jeg har fått den anbefalt, men er redd for å gruble mere om sånne temaer, selv om den visstnok skal være til hjelp mot angst. Men lurer på om jeg heller skal slutte å lese og heller begynne å "virke" utover meg selv og ikke innover med enda mer grubling. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har fått den anbefalt, men er redd for å gruble mere om sånne temaer, selv om den visstnok skal være til hjelp mot angst. Men lurer på om jeg heller skal slutte å lese og heller begynne å "virke" utover meg selv og ikke innover med enda mer grubling. Det høres ut som en god plan. Jeg ville forsøkt det først ja, enig med deg. 0 Siter
frosken Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har fått den anbefalt, men er redd for å gruble mere om sånne temaer, selv om den visstnok skal være til hjelp mot angst. Men lurer på om jeg heller skal slutte å lese og heller begynne å "virke" utover meg selv og ikke innover med enda mer grubling. Jeg har ikke lest denne boken, men synes Yalom er leseverdig generelt sett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.