Gå til innhold

Har noen lest denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lest den, men har lest en annen god bok av samme forfatter. (Da Nietzsche gråt).

Etter å ha lest overfladisk om den, ser den for meg ut som en bok som skal hjelpe deg å ikke gruble for mye?  

Skrevet

Jeg har fått den anbefalt, men er redd for å gruble mere om sånne temaer, selv om den visstnok skal være til hjelp mot angst. Men lurer på om jeg heller skal slutte å lese og heller begynne å "virke" utover meg selv og ikke innover med enda mer grubling.

Skrevet

Jeg har fått den anbefalt, men er redd for å gruble mere om sånne temaer, selv om den visstnok skal være til hjelp mot angst. Men lurer på om jeg heller skal slutte å lese og heller begynne å "virke" utover meg selv og ikke innover med enda mer grubling.

Det høres ut som en god plan.  Jeg ville forsøkt det først ja, enig med deg.

Skrevet

Jeg har ikke lest denne boken, men synes Yalom er leseverdig generelt sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...