Gå til innhold

Passer ikke inn i dette samfunnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det er godt mulig, ingen kan være sikker på at slike abstrakte diagnoser stemmer. Uansett spiller det liten rolle da diagnosen forsvinner neste år.

 

 

Det gjaldt én spesiell ting (som jeg allerede har forklart et snes ganger). Ja, jeg er helt sikkert en supomp og en psykopatisk jævel, men du er jaggu meg en kverulerende furie.

 

Jeg var ikke "frekk" til å begynne med, men var ærlig og påpekte uomtvistelige fakta. Da gikk du rett i strupen på meg, mens du logret for mm.

 

Sånn er det med den saken. Dette gidder jeg ikke bruke mer tid på.

Anonymous poster hash: 9bb03...2dc

 

 

Du har ikke forklart noe som helst. Jeg har helt sikkert blandet deg med andre anonyme her, det gjør jeg alltid når det er flere anonyme i en tråd. Psykopatisk jævel var dine ord, jeg har aldri vært i nærheten av å tenke at du er det. Hvem av oss som er mest kverrulerende kan jo diskuteres, jeg liker bare ikke at folk vrir på det jeg sier og ikke er ærlige. At jeg blir beskyldt for ting jeg ikke har skyld i. Jeg har hverken gått i strupen på deg eller logret til mm. Jeg forstår ikke hvorfor du skriver slikt. I tillegg har jeg for lenge siden beklaget at jeg kanskje leste innleggene feil, at de ikke var ment på den måten jeg trodde, jeg har også skrevet at jeg ikke ønsker lage kvalm og at jeg ikke vil diskutere det mer. Men det var jo tydeligvis ikke bra nok. Så si meg, hva faen må man gjøre for at andre skal la ting ligge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    37

  • Trine

    36

  • Madelenemie

    29

  • frosken

    7

Hei!

 

Hvem er det Trine angriper i sin iver etter å forsvare meg ;)

 

Jeg blir jo bare mer og mer forelsket i Trine :wub:

 

Så søt du er :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jeg faktisk enig i at var et angrep. Hva med å passe sine egne saker?

Anonymous poster hash: 10c55...369

 

 

Hva om du også passer dine egne saker? Folk forsvarer hverandre hele tiden her inn, men så trenger jeg å forsvare mm og da blir det bare kvalm. Hvorfor det? Hva er det som er så galt med at jeg forsvarer mm når dere forsvarer hverandre hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Hva om du også passer dine egne saker? Folk forsvarer hverandre hele tiden her inn, men så trenger jeg å forsvare mm og da blir det bare kvalm. Hvorfor det? Hva er det som er så galt med at jeg forsvarer mm når dere forsvarer hverandre hele tiden?

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...