Gå til innhold

Jeg vurderer å slutte og lese her.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært her innimellom, men hatt lange pauser.  Jeg innser nå at det hjelper meg ikke og mange råd og kommentarer fra NHD har gjort meg vondt.  Jeg tror ikke blindt på råd fra noen og aller minst på nettet.  Frosken har veldig mye omsorg og jeg er henne dypt takknemlig for hennes svar engang da en hel flokk angrep meg pga. antagelser som ikke var riktige.  Det var ikke greit da jeg var så langt nede som jeg var.  Heldigvis for meg fungerer jeg bra i samfunnet og nå fungerer jeg bra privat også.

Jeg setter spørsmålstegn ved nytten av slikt forum.  Det kan være bra å diskutere med likesinnede, men ikke for mye.  Hvor blir det av integreringen i samfunnet?  Er det forskjell på oss og de med mørk hud når det kommer til å blande oss med øvrig befolkning?

Anonymous poster hash: 4c27b...d47
AnonymBruker
Skrevet

Hvor blir det av integreringen i samfunnet?  Er det forskjell på oss og de med mørk hud når det kommer til å blande oss med øvrig befolkning?

Jeg skjønner ikke hva dette spørsmålet har med DOL å gjøre. 

Anonymous poster hash: cd222...92c
AnonymBruker
Skrevet

Er dette lenge siden?

Lenge siden hva da?  Jeg skrev innlegget for en halv time siden.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor blir det av integreringen i samfunnet?  Er det forskjell på oss og de med mørk hud når det kommer til å blande oss med øvrig befolkning?

Jeg skjønner ikke hva dette spørsmålet har med DOL å gjøre. 

Anonymous poster hash: cd222...92c

Da kan du la være å tenke på dol i denne sammenhengen.

Skrevet

Lenge siden hva da? Jeg skrev innlegget for en halv time siden.

Episoden da du følte deg angrepet, antakelig?
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært her innimellom, men hatt lange pauser.  Jeg innser nå at det hjelper meg ikke og mange råd og kommentarer fra NHD har gjort meg vondt.  Jeg tror ikke blindt på råd fra noen og aller minst på nettet.  Frosken har veldig mye omsorg og jeg er henne dypt takknemlig for hennes svar engang da en hel flokk angrep meg pga. antagelser som ikke var riktige.  Det var ikke greit da jeg var så langt nede som jeg var.  Heldigvis for meg fungerer jeg bra i samfunnet og nå fungerer jeg bra privat også. Jeg setter spørsmålstegn ved nytten av slikt forum.  Det kan være bra å diskutere med likesinnede, men ikke for mye.  Hvor blir det av integreringen i samfunnet?  Er det forskjell på oss og de med mørk hud når det kommer til å blande oss med øvrig befolkning? Anonymous poster hash: 4c27b...d47

Der er hyggelig å lese at du har fått orden på livet ditt!

Anonymous poster hash: c2fef...7b7

AnonymBruker
Skrevet

Episoden da du følte deg angrepet, antakelig?

Det er en stund siden.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en stund siden.

Finn det fram da

Anonymous poster hash: 92f5e...cb9

Skrevet

Finn det fram da

Hvorfor i all verden foreslår du det? Det kan da ikke være noe poeng i å gå en ekstrarunde på en situasjon man allerede har opplevd å bli såret i, og som man kanskje har brukt mye energi på å legge bak seg.

Skrevet

Jeg har vært her innimellom, men hatt lange pauser.  Jeg innser nå at det hjelper meg ikke og mange råd og kommentarer fra NHD har gjort meg vondt.  Jeg tror ikke blindt på råd fra noen og aller minst på nettet.  Frosken har veldig mye omsorg og jeg er henne dypt takknemlig for hennes svar engang da en hel flokk angrep meg pga. antagelser som ikke var riktige.  Det var ikke greit da jeg var så langt nede som jeg var.  Heldigvis for meg fungerer jeg bra i samfunnet og nå fungerer jeg bra privat også.

Jeg setter spørsmålstegn ved nytten av slikt forum.  Det kan være bra å diskutere med likesinnede, men ikke for mye.  Hvor blir det av integreringen i samfunnet?  Er det forskjell på oss og de med mørk hud når det kommer til å blande oss med øvrig befolkning?

Godt å høre at du har det bedre generelt sett:-) Jeg tenker at dol på sitt beste kan være veldig konstruktivt, mens det på det verste kan virke ganske destruktivt på den enkelte. Det er vel også slik at det nærmest er en egen kode for hvordan det fungerer å legge frem et problem på dol. Hvis man ikke helt treffer i forhold til koden, kan det fort bli en del kaos dessverre.

Skrevet

Godt å høre at du har det bedre generelt sett:-) Jeg tenker at dol på sitt beste kan være veldig konstruktivt, mens det på det verste kan virke ganske destruktivt på den enkelte. Det er vel også slik at det nærmest er en egen kode for hvordan det fungerer å legge frem et problem på dol. Hvis man ikke helt treffer i forhold til koden, kan det fort bli en del kaos dessverre.

Jeg har også opplevd medaljens bakside her på dol, både av nhd og mange andre. Jeg hadde det ekstremt vondt i lang tid pga dol.

Men jeg valgte å kjempe og da jeg endelig fikk rett behandling fikk jeg mulighet til å endre meg, for det var min og ingen andres skyld.

Skrevet

Jeg har også opplevd medaljens bakside her på dol, både av nhd og mange andre. Jeg hadde det ekstremt vondt i lang tid pga dol.

Men jeg valgte å kjempe og da jeg endelig fikk rett behandling fikk jeg mulighet til å endre meg, for det var min og ingen andres skyld.

Flott at du er fornøyd:-)

Slik jeg ser det, er det ikke _alltid_ den som får mye motbør sin skyld at trådene utvikler seg som de gjør. Noen ganger handler det også om at mange kaster seg på samme typen kritiske spørsmål, selv om det kanskje kunne vært minst like nærliggende med en annen tilnærming.

Skrevet

Flott at du er fornøyd:-)

Slik jeg ser det, er det ikke _alltid_ den som får mye motbør sin skyld at trådene utvikler seg som de gjør. Noen ganger handler det også om at mange kaster seg på samme typen kritiske spørsmål, selv om det kanskje kunne vært minst like nærliggende med en annen tilnærming.

Denne tilnærmingen er heldigvis du god på :) godt at du er her, frosken, forumet trenger noen som klarer å se dette :)

AnonymBruker
Skrevet

Finn det fram da

Det ville ikke hjelpe noen og aller minst meg selv.  Jeg er blitt kritisk til dol og slikt psykiatrisk forum.  Å gi råd ut i det blå uten å se ansiktet på mennesket og vite noe om vedkommende er risiko.  I noen tilfeller kan det være konstruktivt, men min erfaring er at det er mer destruktivt.

Jeg er en av dem som er imot at kvinner kommer til forelesninger iført burka eller dekker ansiktet på en eller annen måte.  Jeg ville ikke hatt flokk med svarte kleder foran meg når jeg snakker, eller hvis jeg skal gi råd og veiledning så vil jeg se ansiktet til den jeg snakker med.  Synes det er tilsvarende med nettet.  Forelesninger over nett er pyton hvis man ikke har ansiktene på skjermen, og veiledning er grei innimellom hvis jeg har sett vedkommende i begynnelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Det ville ikke hjelpe noen og aller minst meg selv.  Jeg er blitt kritisk til dol og slikt psykiatrisk forum.  Å gi råd ut i det blå uten å se ansiktet på mennesket og vite noe om vedkommende er risiko.  I noen tilfeller kan det være konstruktivt, men min erfaring er at det er mer destruktivt. Jeg er en av dem som er imot at kvinner kommer til forelesninger iført burka eller dekker ansiktet på en eller annen måte.  Jeg ville ikke hatt flokk med svarte kleder foran meg når jeg snakker, eller hvis jeg skal gi råd og veiledning så vil jeg se ansiktet til den jeg snakker med.  Synes det er tilsvarende med nettet.  Forelesninger over nett er pyton hvis man ikke har ansiktene på skjermen, og veiledning er grei innimellom hvis jeg har sett vedkommende i begynnelsen. Anonymous poster hash: 4c27b...d47

Da er det bra at du har fått ordnet opp i problemene dine med evt hjelp fra annet hold.

Har du fått kontroll på angsten og søvnproblematikken din?

Hvis du er skeptisk til å få råd på slike anonyme fora som DOL er, hvorfor etterspør du hjelp da?

AnonymBruker
Skrevet

Da er det bra at du har fått ordnet opp i problemene dine med evt hjelp fra annet hold.

Har du fått kontroll på angsten og søvnproblematikken din?

Hvis du er skeptisk til å få råd på slike anonyme fora som DOL er, hvorfor etterspør du hjelp da?

Nå forstår jeg ingenting.  Hvor kommer dette med angst og søvnproblematikk?  Etterspørre hjelp hva er det du snakker om? 

AnonymBruker
Skrevet

Nå forstår jeg ingenting.  Hvor kommer dette med angst og søvnproblematikk?  Etterspørre hjelp hva er det du snakker om?  Anonymous poster hash: 4c27b...d47

Jeg tenker bare på noen av dine tidligere innlegg.

Skrevet (endret)

Jeg har vært her innimellom, men hatt lange pauser.  Jeg innser nå at det hjelper meg ikke og mange råd og kommentarer fra NHD har gjort meg vondt.  Jeg tror ikke blindt på råd fra noen og aller minst på nettet.  Frosken har veldig mye omsorg og jeg er henne dypt takknemlig for hennes svar engang da en hel flokk angrep meg pga. antagelser som ikke var riktige.  Det var ikke greit da jeg var så langt nede som jeg var.  Heldigvis for meg fungerer jeg bra i samfunnet og nå fungerer jeg bra privat også. Jeg setter spørsmålstegn ved nytten av slikt forum.  Det kan være bra å diskutere med likesinnede, men ikke for mye.  Hvor blir det av integreringen i samfunnet?  Er det forskjell på oss og de med mørk hud når det kommer til å blande oss med øvrig befolkning?

For meg blir det uderlig og ganske så selvmotsigende at du føler for å diskutere - på dol - hvorvidt du skal slutte å være på dol fordi du betviler nytten av å diskutere på dol.

Kanskje du heller burde tatt dette på pm med Frosken eller andre enkeltbrukere du føler du får hjelp til å rydde tankene sammen med?

Endret av Kayia
AnonymBruker
Skrevet

Her blir det mikset og blandet i hytt og pine.  Jeg bruker aldri pm og vet ikke hvorfor jeg skulle gjoere det.  Jeg ville neppe vite om raad her fra var nyttige hvis jeg aldri hadde spurt.  Jeg bruker aldri nick siden jeg har erfaring av at mange samler opplysninger og jeg har blitt trakassert i RL med noe baade jeg og andre har skrevet paa nettet.  Det er naturlig aa være skeptisk etter det.

Det er mye annet enn soevnproblemer som jeg har hatt igjennom tiden, men soevnproblemer er ikke uvanlig tema.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...