Gå til innhold

NHD.....Godt nyttår....(heng dere på)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kjell M Bondevik

Henger meg gjerne på, og er helt enig i det som Kanskje sier. Nils, du gjør en god jobb. Jeg, og sikkert mange med meg, er kjempeglad for å ha deg her...Godt å kunne spørre om ting her, det er ikke alltid like lett å komme seg til lege/psykolog/psykiater sånn med det første..

Så takk for alt

Gjest Kjell M Bondevik

Henger meg gjerne på, og er helt enig i det som Kanskje sier. Nils, du gjør en god jobb. Jeg, og sikkert mange med meg, er kjempeglad for å ha deg her...Godt å kunne spørre om ting her, det er ikke alltid like lett å komme seg til lege/psykolog/psykiater sånn med det første..

Så takk for alt

Gjest samuelsen

Hei, Dr. Nils Håvard Dahl!

Henger meg på og ønsker deg et riktig godt nyttår! Jeg synes at du gjør en fabelaktig jobb i dette forumet; og jeg håper at du blir her i mange år fremover.

Jeg synes at du virker som en svært dyktig psykiater, fordi du stiller krav til pasientene dine. Du klapper dem ikke bare på hodet og sier: "Stakkars deg!" Vi som sliter er nødt til å ta et tak, vi også. Selv om det er aldri så vanskelig!

STÅ PÅ!!!! :-) Verden trenger flere psykiatere som deg!!!!

:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...