Gå til innhold

Halebein


mariusen77

Anbefalte innlegg

 

Her mistenker jeg noe 'uglemoser'.

Anonymous poster hash: db737...a17

 

 

Sånn er det nok, vel (vil jeg nesten si) (noe sånt)

Anonymous poster hash: 33975...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du tenker at jeg burde oppsøke lege, eller burde jeg se ann litt til?

 

Svært så du gnåler da mann!

Anonymous poster hash: 33975...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tenker at jeg burde oppsøke lege, eller burde jeg se ann litt til?

Det må du nesten finne ut av selv, kan ikke gi deg mer info enn jeg allerede har gjort.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er mariusen77 ansatt hos deg?

Anonymous poster hash: 7c62e...0d7

 

Du ser at jeg har svart på minst 20 andre tråder her inne, som ikke har blitt fulgt opp med et eneste spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du nesten finne ut av selv, kan ikke gi deg mer info enn jeg allerede har gjort.

God bedring!

Haha. Takker for hjelpa. Et spm til:

Men smertene er jo fortsatt litt der, men har på den andre siden blitt mye bedre siden juni måned. Tyder det på at smertene vil gå over? Iom at det har blitt såpass bedre på 3 mnd.

Endret av mariusen77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Takker for hjelpa. Et spm til:

Men smertene er jo fortsatt litt der, men har på den andre siden blitt mye bedre siden juni måned. Tyder det på at smertene vil gå over? Iom at det har blitt såpass bedre på 3 mnd.

JA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva da?

 

Du fikk sikkert svar på ditt spørsmål om bedringen tyder på at smertene vil gå over.

 

Når man leser innleggene du skriver, så virker det som om du har en tendens til å bli litt opphengt i både symptomer og detaljer  mht. hvordan du skal gjøre ting. Noen ganger er slik opptatthet av symptomer et tegn på at man er overdrevent engstelig i forhold til sykdom. Jeg tror faktisk at det vil være bedre at du snakker med din fastlege når du blir veldig opptatt av et symptom, enn at du googler mye og stiller mange spørsmål her inn om det, fastlegen vil kunne gi deg konkrete svar og kanskje også hjelpe deg til å sortere litt mellom hva som er viktig og mindre viktig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk sikkert svar på ditt spørsmål om bedringen tyder på at smertene vil gå over.

Når man leser innleggene du skriver, så virker det som om du har en tendens til å bli litt opphengt i både symptomer og detaljer mht. hvordan du skal gjøre ting. Noen ganger er slik opptatthet av symptomer et tegn på at man er overdrevent engstelig i forhold til sykdom. Jeg tror faktisk at det vil være bedre at du snakker med din fastlege når du blir veldig opptatt av et symptom, enn at du googler mye og stiller mange spørsmål her inn om det, fastlegen vil kunne gi deg konkrete svar og kanskje også hjelpe deg til å sortere litt mellom hva som er viktig og mindre viktig.

Jupp.

Som sagt smertene mine for 3 mnd siden var vondt, og har blitt betydelig bedre nå. Men jeg kjenner fortsatt litt av smertene igjen? Hvordan kan du være så sikker på st smertene vil bli bedre etterhvert? Går halebeinsmerter så tregt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp.

Som sagt smertene mine for 3 mnd siden var vondt, og har blitt betydelig bedre nå. Men jeg kjenner fortsatt litt av smertene igjen? Hvordan kan du være så sikker på st smertene vil bli bedre etterhvert? Går halebeinsmerter så tregt av?

 

Jeg er ikke lege, men min erfaring er at halebensmerter ofte kan vare ganske lenge. Hovedpoenget mitt er imidlertid at enten så bør du velge å oppsøke fastlegen din og høre hva han mener - eller så bør du prøve å ikke fokusere mer på disse smertene f.eks. de neste tre månedene. Hvis du så fortsatt har vondt etter ytterligere tre måneder, så kan du jo oppsøke fastlegen da.

 

Det er vanlig å ha litt vondt i kroppen i kortere og lengre perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva da?

Ja, det tyder på at smertene er i ferd med å gå over! Hvordan går det an å være så opphengt i smerter i halebeinet, når smertene minsker med tiden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tyder på at smertene er i ferd med å gå over! Hvordan går det an å være så opphengt i smerter i halebeinet, når smertene minsker med tiden???

Ja, nettopp det. Hvordan er du så sikker på at smertene vil gå over? Gjør som sagt fortsatt litt vondt å stramme halebeinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lege, men min erfaring er at halebensmerter ofte kan vare ganske lenge. Hovedpoenget mitt er imidlertid at enten så bør du velge å oppsøke fastlegen din og høre hva han mener - eller så bør du prøve å ikke fokusere mer på disse smertene f.eks. de neste tre månedene. Hvis du så fortsatt har vondt etter ytterligere tre måneder, så kan du jo oppsøke fastlegen da.

 

Det er vanlig å ha litt vondt i kroppen i kortere og lengre perioder.

Hva legger du i "lenge"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå til legen du, gutten min - så får du et kvalifisert svar på dette du lurer så utrolig fælt på :P

Vet ikke hvorfor jeg skal trenge lege. Smertene plagene meg ikke, men er ubehag. Hvis smertene hadde blitt mye bedre på 2 måneder hos deg også, og du ikke hadde vært plaget med smerter, hva hadde du gjort da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager masinga, men skal ikke stille mer spm etter det her.

Kjenner dere også et bein som kan kjennes ut som en kul/klump ved halebeinet der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager masinga, men skal ikke stille mer spm etter det her.

Kjenner dere også et bein som kan kjennes ut som en kul/klump ved halebeinet der?

Ja, kjære deg - det ER halebeinet du kjenner som en klump der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Angående halebeinet. Nå er det egentlig bare litt vondt når jeg sitter i visse stillinger. F.eks på et hardt underlag over en lang periode. 

Kom også på nå at jeg i sommer, på stranda, når jeg skulle sette meg ned så satt jeg meg akkurat ned på den spise steinen, og akkurat på den halebeinkulen... Kan det være noe i det?

Er vel bare å ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...