Gå til innhold

Halebein


mariusen77

Anbefalte innlegg

Angående halebeinet. Nå er det egentlig bare litt vondt når jeg sitter i visse stillinger. F.eks på et hardt underlag over en lang periode. 

Kom også på nå at jeg i sommer, på stranda, når jeg skulle sette meg ned så satt jeg meg akkurat ned på den spise steinen, og akkurat på den halebeinkulen... Kan det være noe i det?

Er vel bare å ta tiden til hjelp.

Det er nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå kommer nissene ja. På rekke og rad

Jeg synes du får ufortjent mange kjipe kommentarer på innleggene dine, men jeg tror det vil være en fordel om du skjønner hva som gjør at du ikke får den typen respons du kanskje hadde foretrukket. Det virker som om du er ganske opphengt i temaene dine, du fortsetter å stille omtrent de samme spørsmålene om og om igjen, noe som virker ganske merkelig, sett utenifra. Det er nærliggende å lure på om du i overdreven grad er opptatt av kroppslige fenomener og sykdom?

Du kommer neppe til å få noe bedre svar enn du allerede har fått på temaet i denne tråden. Det virker også unødvendig med flere svar, sett fra mitt ståsted. Du kan ikke regne med at et nettforum kan bidra med "den fulle og hele sannhet om ditt problem", du må nøye deg med noen litt overfladiske kommentarer.

Hvis du har en tendens til å bli opphengt i kroppslige fenomener samt engste deg for å bli syk, så er dette et tema du kan ta opp med din fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...