Gå til innhold

Gutt 10 år


Gjest lei mamma

Anbefalte innlegg

Gjest lei mamma

Min sønn begynte å tisse på seg om natten etter at han var blitt "stor" - da er det vel stor sannsynlighet for at det er noe psykisk??? Vi har hatt problemer med at han har tisset seg ut og bæsjet på seg om dagen men om natten har han alltid vært tørr. Har noen andre opplevd dette? Jeg er så fortvilet. Det virker ikke som han har problemer av noe slag verken på skolen med kamerater eller hjemme - vi har et vanlig hjem uten spesielle problemer....

Han har mye vondt i magen sier han og kommer ofte hjem fra skolen pga det. Jeg tror ikke det er noe han finner på. Han hadde urolig mage som baby også med mye luft og er plaget av allergier. Jeg har vært hos lege og de finner ikke noe galt med ham bortsett fra allergiene hans....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til lei mamma. Det er vanskelig å si noe årsak i forhold til at din sønn begynner å tisse på seg på natten. Av og til kan det ha en sammenheng med at de får mindre søsken. Du sier han har vært utredet hos lege uten at de finner noe galt.Det beste rådet jeg kan komme med er å innøve gode dovaner på dagen. Påse at han tisser før han legger seg og at han ikke inntar mye drikke på kvelden. Minirin er et medikament som kan hjelpe noen. Ellers så tror jeg kanskje din sønn kunne hatt hjelp av en alarmmatte. Da må han forsøke å våkne når det begynner å renne litt urin på natten.Alarmen vil registrere detteAlarmen må han slå av selv, og kanskje det er verd et forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...