Gå til innhold

Drikker du mye kokka?

Anbefalte innlegg

Helt uenig. Desto lenger det er siden man har drukket det, desto bedre smaker det.

Cola er ikke godt, det er altfor søtt! Kunne like gjerne drukket sukkervann! 

Menneh - prøv å drikke bare Pepsi max noen uker, og så gå over til Coca Cola med sukker! Da vil du i alle fall syns cola smaker søt gøple fysj!

Og tenk tennene - syrebad de luxe! 

Kviser får man og , - det forstyrrer hormonbalansen, damer kan få hårvekst i ansikt, mage og pupper, de får kviser og legger på seg, menn får kvinnelige hormoner pga forstyrrelsen og får mannepupper og fleskemage.......... 

Man blir slapp og dorsk - man får bare et kick der og da - så synker nivået og man orker ingenting og man blir deppa. 

man må ha ny dose! Og man blir uggen og kvalm om morgenen, og det eneste som hjelper er en god dose cola!

Man kan ikke spise frokost uten cola, for ellers blir man kvalm. Og man må ha litt cola, ellers får man skallebank, og hvis man får skallebank, ja da hjelper cola - og har man veldig skallebank, tar man en paracet, et stort glass cola, litt kaffe,  og en snickers.

Det hjelper! Hurra for cola! 

Og tennene blir jo så fine, gule blir de, og etterhvert litt gjennomsiktige pga emaljen er borte......... og de er demineralisert pga kalsiumet er fortrengt, og etterhvert utvikler man beinskjørhet.

Man får etterhvert problemer med blodtrykket og med uregelmessige hjerteslag pga sukkerkicket og koffeinet forstyrrer kroppen.

Bytt til vann - så vil dere merke dere får mer energi og blir penere og slankere. Huden vil stråle, dere får mer energi og kiloene vil rase av dere, uke for uke!

Hva sier dere - skal vi signere en kontrakt? Fra og med søndag - ingen cola! Jeg sitter her med mitt siste colaglass. Nå skal jeg kun drikke vann! I nødsfall kan jeg drikke et glass blåbærsaft.... i overgangen. Hvem blir med? og skal vi måle effekten?

Anonymous poster hash: c6f6d...952

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...