Gå til innhold

Ny design! Har dere spørsmål eller finner bugs?


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

 

Hei,

Hvor trykker du når du ønsker å komme til siste innlegg, men ikke gjør det? Inne i hvert forumemne, f eks åpent forum, så kommer man til første uleste innlegg (altså der du sluttet å lese forrige gang du var i tråden) ved å trykke på den lille sirkelen før trådtittelen. 

 

sisteinnlegg.thumb.jpg.f54b8323380e9eb18

Men du klikker kanskje fra en annen side/annet sted? 

Må si det er godt gjort å velge den i særklasse dårligste løsningen for ipad og iphone bruk. Det finnes andre forumløsninger som fungerer mye bedre på bevnte platformer. Denne er helt ubrukelig.

Anonymkode: bf8bf...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever stadig problemer når jeg skal sitere andres innlegg - ofte kommer feil sitat eller flere sitater opp (noen ganger klarer jeg å rette opp ved å slette det som er irrelevant, andre ganger ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever stadig problemer når jeg skal sitere andres innlegg - ofte kommer feil sitat eller flere sitater opp (noen ganger klarer jeg å rette opp ved å slette det som er irrelevant, andre ganger ikke).

Samme her. Noen ganger blir det så mye tull at jeg må logge ut og inn igjen for å få sitert riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Jeg opplever stadig problemer når jeg skal sitere andres innlegg - ofte kommer feil sitat eller flere sitater opp (noen ganger klarer jeg å rette opp ved å slette det som er irrelevant, andre ganger ikke).

Hadde vært fint med konkrete linker til innlegg hvor det har gått galt om det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint med konkrete linker til innlegg hvor det har gått galt om det er mulig.

Fanger det gjerne opp mens det fortsatt er mulig å redigere og får rettet opp, så tror ikke jeg finner noen nå. Tror det særlig skjer om man ønske å sitere et innlegg det allerede er sitat/er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forumassistent avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...