ranya Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 Jeg har nettopp tatt 30mg sobril.JEg så feil på esken,det står at jeg skal ta en om dagen,max to i døgnet,har jeg virkelig gjort noe dumt?.. 0 Siter
vanilje Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 tja, om det er dumt kan vi vel diskutere.. (regner med at du akkurat nå sover svært godt og drømmeløst og at du, når du våkner, kommer til å være rimelig bomull i hodet i noen timer (been there, done that)) men, det er ikke farlig, det er ikke mulig å dø av sobril-overdose... så, ikke gjør det igjen, det er bare å kaste penger ut av vinduet :-)) 0 Siter
Gjest aughii Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 Hei... Det kan nevnes at de selger Sobril tabletter som er på 25 mg, så 3 x 10 mg Sobril er en vanlig engangsdose det... mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 Som et engangstilfelle er det absolutt ufarlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.