Gå til innhold

spinning


modesty

Anbefalte innlegg

Hmmm er det sant at man får tykke lår og legger av spinning??

Og forresten, hvis jeg trener 45 min spinning 3-4 ganger i uka, hvor lang tid vil det gå før jeg ser resultater? Vil jeg gå mye ned i vekt av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei, modesty!

Spinning som utføres med stadig høyere intensitet vil utvikle en del større muskulatur. Men utfra den muskelmassen som du allerede har ved et nåværende aktivt liv, vil ikke muskelen vokse mye. Store muskler krever tung og intensiv styrketrening. Spinning går mye mer på utholdenhet.

Treningen din vil gi resultater allerde etter første uken. Om du går ned i vekt av det, er avhengig om du juserer kostholdet i forhold til den fysiske aktiviteten din.

Med vennlig hilsen

http://home.enitel.no/trening/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil nok ikke få noe tykkere lår av det nei. Har du litt fett på låra vil de nok snarere bli tynnere etterhvert.

Selv trente jeg spinning ifjor høst, og jeg så resultater etter bare en uke eller to. Beste fettforbrenningstreninga jeg noen sine har drevet med ihvertfall, og fra neste uke skal jeg begynne å spinne ett parr ganger i uka igjen.

Synes faktisk spinning er gøy, ikke bare fordi du ser resultater, men fordi selve treninga er morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...