Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 = Jeg ønsker jeg var død

2 = Livet kjennes ikke bra, men jeg ønsker likevel ikke jeg var død

3 = Livet er greit nok, men ikke veldig bra

4 = Livet er egentlig ganske bra

5 = Livet er veldig bra

6 = Livet er ekstremt bra. Jeg svever på en rosa sky og alt er fantastisk

Jeg synes slike ting er veldig vanskelige å svare på, det kommer an på når jeg svarer i grunnen og hva jeg sammenligner med. Det er sjelden jeg er på 1 eller 6, men vaker fra 2-5 i grunnen :) Det er herlig å kjenne at man er oppe på fire, nesten fem noen dager, etter en litt trøblete tid. Hva med deg?

Annonse

1 = Jeg ønsker jeg var død

2 = Livet kjennes ikke bra, men jeg ønsker likevel ikke jeg var død

3 = Livet er greit nok, men ikke veldig bra

4 = Livet er egentlig ganske bra

5 = Livet er veldig bra

6 = Livet er ekstremt bra. Jeg svever på en rosa sky og alt er fantastisk

Hvorfor svarer du ikke selv?

Anonymkode: f03e5...3db

Annonse

hvorfor?

Anonymkode: 7fdd0...f09

Livet er på 2 fordi jeg ikke passer inn i samfunnet, men at det alikevel forventes at jeg skal det. Det jeg kunne gjort for å få det litt bedre er ikke akseptert. Så jeg vet at jeg har mange år forran meg som hovedsaklig vil bli fylt med ting som gjør meg sliten og lei. Men av og til klarer jeg skyve det litt til side og da er jeg nok på en 3'er. Bakerst i hodet surrer tankene om at jeg må igjennom mye dritt, men jeg klarer å glede meg litt over at akkurat nå er det ok.

Livet er på 2 fordi jeg ikke passer inn i samfunnet, men at det alikevel forventes at jeg skal det. Det jeg kunne gjort for å få det litt bedre er ikke akseptert. Så jeg vet at jeg har mange år forran meg som hovedsaklig vil bli fylt med ting som gjør meg sliten og lei. Men av og til klarer jeg skyve det litt til side og da er jeg nok på en 3'er. Bakerst i hodet surrer tankene om at jeg må igjennom mye dritt, men jeg klarer å glede meg litt over at akkurat nå er det ok.

Du fremstiller det så du ikke passer inn i samfunnet, men du passer da veldig godt inn på DOL sosialt sett. Så dette høres litt rart ut.

Anonymkode: 390a7...988

Du fremstiller det så du ikke passer inn i samfunnet, men du passer da veldig godt inn på DOL sosialt sett. Så dette høres litt rart ut.

Anonymkode: 390a7...988

Syns ikke jeg passer så godt inn på dol jeg. Jeg får stadig bekreftelser på at mine tanker er feil. Men uansett er det stor forskjell på et forum og det virkelige liv. Her er det ingen som ser meg og jeg kan "gå" når jeg vil og jeg kan tenke før jeg skriver, det er ingen som ser om jeg gråter og jeg kan være hjemme i min trygge hule sammen med dyra mine. Jeg fungerer bedre når jeg kan ha de rundt meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...