Gå til innhold

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, påskelilje skrev:

Det var blitt liv i denne gamle tråden igjen!

Det jeg trodde ville komme til å bli et vanvittig tungt mørkt år, har ikke blitt det likevel. Så det som i november hadde terningkast 2 og 3, ligger nå på hhv 4-5 og 3-4. Så jeg har det definitivt mye bedre nå enn i november :-)

Så hyggelig å høre det! :)

Fortsetter under...

1 time siden, påskelilje skrev:

Det var blitt liv i denne gamle tråden igjen!

Det jeg trodde ville komme til å bli et vanvittig tungt mørkt år, har ikke blitt det likevel. Så det som i november hadde terningkast 2 og 3, ligger nå på hhv 4-5 og 3-4. Så jeg har det definitivt mye bedre nå enn i november :-)

Hva har blitt bedre da?

påskelilje
1 minutt siden, cilie skrev:

Hva har blitt bedre da?

Mannen min og jeg har jobbet oss gjennom en vanskelig periode, og kommet styrket ut av det. Alt er ikke rosenrødt, men vi har fått satt ord på og funnet noen løsninger for noe av det som har vært vanskeligst.

Gjest Gargamel
52 minutter siden, påskelilje skrev:

Mannen min og jeg har jobbet oss gjennom en vanskelig periode, og kommet styrket ut av det. Alt er ikke rosenrødt, men vi har fått satt ord på og funnet noen løsninger for noe av det som har vært vanskeligst.

Fikk dere hjelp eller fant dere ut av det selv?

påskelilje
26 minutter siden, Gargamel skrev:

Fikk dere hjelp eller fant dere ut av det selv?

Vi fikk hjelp på familiekontor.

Det viktigste for meg var å ha en nøytral person der som kunne hjelpe oss å sortere utfordringene. Han kom også med veldig konkrete råd. Det var mye lettere for min del å være ærlig om det som var vanskelig når vi hadde en bufferperson der. Mannen min ble overrasket over hvor ille jeg faktisk hadde det, han hadde ikke oppfattet at det var så mørkt som det faktisk var.

Annonse

Gjest Gargamel
1 time siden, påskelilje skrev:

Vi fikk hjelp på familiekontor.

Det viktigste for meg var å ha en nøytral person der som kunne hjelpe oss å sortere utfordringene. Han kom også med veldig konkrete råd. Det var mye lettere for min del å være ærlig om det som var vanskelig når vi hadde en bufferperson der. Mannen min ble overrasket over hvor ille jeg faktisk hadde det, han hadde ikke oppfattet at det var så mørkt som det faktisk var.

Bra å høre noen historier med lykkelig utgang. Man må drepe en livsløgn når man sier at forholdet er så dårlig at man må ha hjelp. (Jeg har jo litt erfaring med det selv.)

"Livsløgnen" er at man har verdens beste partner, og at problemer bare er noe andre har. Det er vel sånn alle vil at det skal være. Det var nok en tung snuoperasjon for mannen din å innse at det ikke var sånn.

AnonymBruker
On 7/18/2016 at 7:52 PM, issomethingwrong said:

Ser at denne gamle tråden er dratt opp igjen.

Er vel nærmere 5 enn 3-4 om dagen. En del i mitt opprinnelige innlegg oppleves litt bedre nå for tiden. Jobben er litt mer akseptabel og føler meg i det minste litt forelsket.

Awww..... :wub:

Anonymkode: 7f149...8df

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...