ingri Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hei!Jeg er en masterstudent i kriminologi ved Universitetet i Oslo som ønsker å komme i kontakt med personer som har opplevd stalking og kunne tenke seg å hjelpe meg, ved å stille til et intervju om temaet.Med stalking menes ofte handlinger som uønsket kontaktforsøk, forfølgelse, trakassering, overvåkning eller trusler og vold. Det kan forekomme personlig, via telefon, på nett, eller gjennom andre. Og det kan bli gjennomført av både fremmede, bekjente, ekskjærester, kollegaer osv.Jeg tenker dette kan være relevant å utlyse her, siden mye stalking foregår mellom personer som har en relasjon til hverandre.Har du erfaring med dette og har lyst til å bidra med din kunnskap, ta gjerne kontakt på innboksen på forumet.Hilsen Ingrid 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408709-har-du-blitt-stalket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.