aal Skrevet 5. januar 2002 Skrevet 5. januar 2002 Du burde kanskje ikke svare på slike spr. Nå vet ikke jeg hva sobril er. Men jeg har et inntrykk av at det er mange som tenker på selvmord her, og de kan jo stille et lurespørsmål noe i den duren som "sobril.spr." 0 Siter
aal Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Skrevet 5. januar 2002 forklar deg litt bedre a!!!!!!!! nå var dette innlegget til nhd. bare for å si hva jeg synes om et svar han ga i et tidligere innlegg kalt "sobril-spørsmål". 0 Siter
vanilje Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 nå var dette innlegget til nhd. bare for å si hva jeg synes om et svar han ga i et tidligere innlegg kalt "sobril-spørsmål". leste du mitt svar? man kan ikke ta livet av seg med sobril, det er ikke mulig ganske enkelt... 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 leste du mitt svar? man kan ikke ta livet av seg med sobril, det er ikke mulig ganske enkelt... er du sikker? jeg mener da jeg har hørt om det (men nå har jeg hørt mye rart opp igjennom da;)) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 Jeg er takknemlig for din omsorg, men i dette tilfellet er jeg rimelig sikker på at jeg ikke ble lurt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.