Gå til innhold

Hvorfor ble jeg ødelagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er en senvirkning av bipolar psykose

Hvis jeg reduserer på medisinen (antipsykotika) får jeg spinn i hodet, oppmerksomhetssvikt og litt svimmelhet... vet ikke hva som skjer hvis jeg ikke øker igjen etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg reduserer på medisinen (antipsykotika) får jeg spinn i hodet, oppmerksomhetssvikt og litt svimmelhet... vet ikke hva som skjer hvis jeg ikke øker igjen etterhvert.

kanskje det er en slags abstinens av antipsykotika og ikke manien......hmmm...

Skrevet

men blomsterfluen slutter jo på abilify hele tiden uten å oppleve dette.

Skrevet

jeg bråkuttet abilify for et par år siden, og det gikk bra en stund, helt til jeg var på bussen og alt plutselig stormet mot meg, og det spinnet sånn i hodet at jeg ble sengeliggende, bare oppe en gang om dagen for å spise pizza e.l

ble innlagt så dårlig ble jeg.

Skrevet

kanskje det er en slags abstinens av antipsykotika og ikke manien......hmmm...

Jeg har aldri vært manisk, men forrige gang jeg sluttet på antipsykotika ble jeg bare mer og mer i "den retningen", det gikk sikkert 2 mndr... til slutt satt jeg og pratet høyt med personer jeg mante frem i hodet.

Skrevet

Jeg skulle ønske de aldri satte meg på antipsykotika, det hadde uansett ingen effekt, manien og psykosen måtte gli over av seg selv.

Skrevet

Jeg skulle ønske de aldri satte meg på antipsykotika, det hadde uansett ingen effekt, manien og psykosen måtte gli over av seg selv.

Jeg tenker ofte det samme. Hva hadde skjedd uten? Det vet jeg ikke. Det jeg har gått på har gitt meg mer matlyst og mer kroppslig sløvhet.

• 3 år senere...
Skrevet

Det kan være at hjernen din er mer utslitt enn andres hjerner.

Anonymkode: 6a02c...e04

Skrevet
På 22.1.2016 den 14.58, Annkarin skrev:

hvorfor ble jeg så ødelagt etter manisk psykose, når andre bipolare ikke blir det?

Det kommer kanskje an på hvor hardt man rammes. Og genetikk.

Anonymkode: 7b876...2f8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...